پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
عادل فتاحی با اشاره تکمیل و افتتاح پروژه کمربندی میانی این شهر اظهار داشت: برای تکمیل رینگ و کمربند میانی شهر ارومیه در یکی از پر اهمیت‌ترین نقاط ترافیکی و ورودی اصلی در جنوب شهر جاده مهاباد و اشنویه مقاطع غیر هم سطح چهار بانده میدان آذربایجان با لحاظ نمودن هزینه آزاد سازی املاک واقع در طرح و تکمیل عملیات عمرانی مبلغی حدود 200 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
شعارسال:عادل فتاحی با اشاره تکمیل و افتتاح پروژه کمربندی میانی این شهر اظهار داشت: برای تکمیل رینگ و کمربند میانی شهر ارومیه در یکی از پر اهمیت‌ترین نقاط ترافیکی و ورودی اصلی در جنوب شهر جاده مهاباد و اشنویه مقاطع غیر هم سطح چهار بانده میدان آذربایجان با لحاظ نمودن هزینه آزاد سازی املاک واقع در طرح و تکمیل عملیات عمرانی مبلغی حدود 200 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 وی افزود: هزینه احداث رینگ میانی شهر ارومیه به طول 24 کیلومتر با 15 تقاطع غیر همسطح 750 میلیارد تومان برآورد شده و از پیشرفت فیزیکی 50 درصد برخوردار است که جزو یکی از اقدامات شهرداری برای کنترل ترافیک شهر ارومیه بوده و فاز یک پروژه شامل پل مسیر جاده مهاباد به بلوار والفجر است که در سال 96 مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.

فتاحی گفت: با توجه به افزایش خودروها و ترافیک در سطح شهر تکمیل این پروژه سبب کاهش حجم ترافیک و کاهش آلودگی هوا می‌شود و در دلپذیر سازی ورودی شهر ارومیه نقش بسیار موثری دارد.

عضو شورای شهر ارومیه خاطرنشان کرد: ارومیه به عنوان نخستین شهر کشور مطالعات اجرای تراموای شهری را انجام داده که شامل 9 و نیم کیلومتر رفت و 9 و نیم کیلومتر برگشت است که شروع از جاده گلمان خانه بوده و مقصد جنب پارک ساوالان رو به روی مجتمع رفاهی ورزشی مخابرات است.

وی تصریح کرد: با برآورد اولیه 450 میلیارد تومان و اجرای 14 ایستگاه مطالعات آن نهایی شده و تا هفته دولت در سال 97 امکان کلنگزنی پروژه برای شروع عملیات اجرایی فراهم می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آکا ایران، تاریخ انتشار14 خرداد 97، کد خبر:2036 ، www.akairan.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
من که چشمم اب نمیخوره این طرح عملی بشه عین همه طرح های دیگه فقط در حد حرف میمونه یا وسط کار رها میشخ م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین