پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شده است.
شعار سال: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شده است.

حسین دوریشی  با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر رسیدگی به نیازمندان است اظهار داشت: در این راستا طرح همای رحمت هر ساله در ماه مبارک رمضان اجراء می‌شود و امسال پانزدهمین دوره  این طرح در راستای توزیع سبدهای غذایی میان نیازمندان اجراء شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح همای رحمت  با بهره‌گیری از توان خیران و داوطلبان خدمات ویژه‌ای به نیازمندان ارائه می‌شود گفت: در ماه مبارک رمضان جمعیت هلال احمر  اقدام به توزیع سبدهای غذایی و برپایی سفره  افطاری برای نیازمندان می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی  را از اهداف مهم اجرای طرح همای رحمت دانست و افزود:  این طرح با حفظ کرامت انسانی نیازمندان برای ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.

درویشی، با اشاره به شناسایی افراد نیازمند برای توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در طرح همای رحمت ایتام، بیماران صعب والعلاج ، زنان سرپرست خانوار محروم، خانواده‌های بد سرپرست و بی سرپرست، خانواده‌های کم برخوردار و معلولان نیازمند مورد توجه قرار دارند.

وی با بیان اینکه طرح همای رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد تصریح کرد: در اجرای این طرح تاکنون 900 سبد غذایی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلا احمر استان بوشهر، برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات  و دیگر مایحتاج نیازمندان را از اقلام سبدها غذایی توزیع شده در طرح همای رحمت دانست و گفت: یکی دیگر از برنامه جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان در رسیدگی به نیازمندان گستراندن سفره افطاری است که در این راستا تاکنون 10 سفره مهربانی گسترده شده است.

درویشی بیان کرد: سفره‌های مهربانی هلال احمر بین خانواده‌های مناطق محروم روستایی و شهری بالاخص کودکان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار از قبل شناسایی شده‌ گسترده می‌شود.

وی از همکاری داوطلب خیر در بخش‌های جمع آوری، بسته بندی و توزیع بسته‌های غذایی خبرداد و گفت: جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی و توزیع هدفمند در میان نیازمندان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397، کدخبر: 1742876 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
امیدواریم این کار ها بتونه درصد کمی ز مشکلات نیازمندان این استان رو جبران کنه
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
خدا به باعث و بانیان این طرح زیبا و خدا پسندا خیر و رحمت واسعه عطا کند انشاالله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین