پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
استاندار سيستان و بلوچستان گفت: چابهار به عنوان دروازه توسعه شرق به زودي به قطب صنعتي متنوع کشور تبديل خواهد شد.
شعار سال: علي اوسط هاشمي پس از بازديد از نيروگاه سيکل ترکيبي چابهار در جمع مسوولان و شوراهاي اسلامي اين شهرستان اظهار داشت: آغاز عمليات اجرايي بسياري از واحدهاي صنعتي مانند پتروشيمي، فولاد، خودروسازي و صنايع کوچک در چابهار نويد دهنده عمران و توسعه منطقه است.

وي افزود: مسوولان و متوليان تصميم گير در چابهار بايد براساس افق 50 ساله نيازها و امکانات را ارزيابي کنند تا بعدها با مشکل مواجه نشوند.

استاندار سيستان و بلوچستان به سفر خود به پاکستان اشاره کرد و گفت: در اين سفر هزار مگاوات برق از سوي اين کشور درخواست شده است.

هاشمي خواستار مشارکت دادن بيشتر بخش خصوصي در تأمين نيازهاي برق و توليد هزار مگاوات برق در چابهار شد و گفت: با توجه به آغاز عمليات اجرايي واحدهاي صنعتي روز به روز نياز به برق بيشتر مي‌شود.

وي تاکيد کرد: الگوي مصرف بهينه برق بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود تا برقي توليدي با هزينه سنگين به راحتي هدر نرود.

غلامعلي رخشاني مهر مدير عامل شرکت توزيع برق سيستان و بلوچستان نيز در اين نشست گزارشي از نيروگاه سيکل ترکيبي چابهار ارائه کرد و گفت: با اختصاص اعتبارات لازم به زودي اين نيروگاه توسعه بيشتري پيدا مي‌کند.

استاندار سيستان و بلوچستان به منظور بازديد از طرح‌هاي مختلف و راه اندازي فرودگاه اضطراري از روز چهارشنبه سفري دو روزه را به جنوب استان آغاز کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت موج ، تاریخ انتشار 16 مهر 1394،کد مطلب - www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین