پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۳۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
از جمله انتقادات مسلم وارد بر دولت‌های مختلف در جمهوری اسلامی، کم توجهی به شایسته سالاری در انتصاب مدیران خصوصا در رده‌های استاندار و معاونین وزیر است. آقای استاندار سیستان و بلوچستان، لطفا بدور از هرگونه سیاسی بازی و حاشیه، از عملکرد خودتان دفاع کنید. منتظر دریافت توضیحات حضرتعالی و انعکاس آن هستیم.

شعار سال:ما رسانه معاند، وابسته به جناح خاص و یا شتیل بگیر و بد اخلاق نیستیم که حاشیه داشته باشیم و اجازه حاشیه سازی به دیگران بدهیم. رسانه غیر حرفه ای نیستیم که رسالت خودمان را فراموش کنیم و اسیر لذت، لحظه یا غوغا و هیجان شویم.

آقای استاندار ، می دانیم که مشکل سیستان و بلوچستان ، مشکلی تاریخی و دوره ای است. آگاه به برخی کم توجهی ها نسبت به این استان هم هستیم. اما این مواردی دلیلی نمی شود که از شما نپرسیم که چه پاسخی برای دفاع از خود در برابر سخنان این شهروند سیستان و بلوچستانی داری؟

مدعی است که از صبح هنوز به نوبت گاز نرسیده ایم، به صف نان می‌رویم، نانوایی می‌گوید نان نداریم! تکلیف ما چیست؟ برای مسئولان شرم آور است. من را ببر آنطرف دار بزن ولی صد تای دیگر امثال من اینجا ایستادند!

آقای رئیس ، اینجا جمهوری اسلامی ایران است. نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. بر سه رکن انقلابی گری مبتنی بر نظرات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب ، جمهوریت وابسته به قانون اساسی و اسلامیت وامدار از دین مبین اسلام ، استوار است . بعنوان یک خادم در استان ، چه چاره اندیشی در رفع مشکل همه ساله گاز مردم کرده اید؟

سال ۹۳ گاز به ایرانشهر و سال ۹۵ به زاهدان رسید اما به دلیل عدم تکمیل خطوط لوله گاز رسانی در شهر زاهدان، گاز به همه زاهدانی‌ها نرسیده است و جمعیت قابل توجهی همچنان به روش گذشته از کپسول گاز استفاده و ساعت ها در صف های طولانی منتظر می مانند.

تعداد بازدید : 19


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
الان ما میتونیم با این کارها درد های اساسی مردم رو حل کنیم؟
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
1
به خدا تک تک اه این مردم عزیزمون میگیره شما رو مسئولین بیکفایت استانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
اوضاع سیستان چقد باید بد باشه که عزم ملی کنیم برای رسیدگی بهشون؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
سيستان عزيزمون داره هرروز ضربه هاي محكم تري از مسئولين و سو مديريت ها ميخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
اينكه سيستان عزيزمون داره تو فقر مطلق دست و پا ميزنه و تهران داره در ثروت دست و1ا ميزنه نشون ميده در برقراري عدالت مشكل داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
وقتی سیستان این همه درد داره و وقتی یه قربتی رو می بینن این همه داد و بیداد و ناله میکنن نشون میده سو مدیریت داره غرقش میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
سیستان عزیزمون از بی تدبیری داره هرروز شرایط بدتری پیدا میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین