پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب چند روز اخیر بیش‌از یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان به شبکه‌های توزیع برق این استان خسارت زد. خلیل عوض زاده روز شنبه اظهار داشت: شهرستان‌های سراوان، میرجاوه، زابل، هامون، نیمروز، خاش، کنارک، نیکشهر(اسپکه)، ایرانشهر(بزمان)، راسک، سرباز، نگور(پلان) از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده‌اند.

شعار سال: خلیل عوض زاده روز شنبه اظهار داشت: شهرستان‌های سراوان، میرجاوه، زابل، هامون، نیمروز، خاش، کنارک، نیکشهر(اسپکه)، ایرانشهر(بزمان)، راسک، سرباز، نگور(پلان) از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده‌اند.

وی ادامه داد: شبکه آسیب دیده در حوزه شبکه فشار متوسط حدود هفت کیلومتر،۶۶ پایه، در حوزه فشار ضعیف حدود ۲ کیلومتر و ۳۷ پایه و سه دستگاه ترانسفورماتور هوایی دچار تخریب شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آمادگی قبلی شرکت توزیع نیروی برق بلافاصله با بسیج امکانات و نیروهای عملیاتی با انجام مانوری نقاط آسیب دیده از شبکه جدا و خطوط سالم برقدار شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس این ایام و لزوم تامین برق پایدار در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی‌ها در ساعات اولیه بحران اقدام و شبکه‌های آسیب دیده ترمیم و اصلاح شد.

عوض زاده اظهار داشت: در مواردی که راه دسترسی به روستاها در اثر سیل از بین می‌رود امکان اقدام و عملیات فوری سلب و تیم‌های عملیاتی برق با توجه به داشتن تجهیزات بسیار اما نبود راه دسترسی مناسب اقدام اصلاحی و رفع به موقع خاموشی را به سختی انجام می‌دهند.

وی گفت: شهرستان‌های ایرانشهر و نیکشهر بخش( بزمان و اسپکه) نیز در نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت توزیع نیروی برق، فرمانداران، بخشداران، راهداری و مردم منطقه موفق به ایجاد راه دسترسی جدید و انتقال تجهیزات موردنیاز برای رفع خاموشی شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به لطف الهی و خدمات شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش این شرکت تمامی خسارات وارده به شبکه‌های توزیع برق اصلاح و همه نقاط آسیب دیده این استان در کوتاه‌ترین زمان مجدد برقدار شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این روزهای حساس و در راستای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در کنار سایر دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی با آمادگی کامل در صحنه حاضرند و برای خدمت به مردم شریف این استان و تامین برق پایدار لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا براثر بارندگی‌های سوم و چهار فروردین در سیستان و بلوچستان ۱۱ مسیر ارتباطی در جنوب این استان را بست و راه ارتباطی ۹۱ روستای شهرستان‌های میرجاوه و تفتان و ۴۰ روستای شهرستان دشتیاری قطع شد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 9  فروردین    99، کد خبر:   83729532، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین