پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
ناظر گمرکات آذربایجان غربی از اجرای طرح جامع گمرک در پایانه و گمرک مرزی بازرگان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جزئی ترین اطلاعات ترخیص انواع کالا به لحظه قابل رهگیری است
شعارسال:ناظر گمرکات آذربایجان غربی از اجرای طرح جامع گمرک در پایانه و گمرک مرزی بازرگان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جزئی ترین اطلاعات ترخیص انواع کالا به لحظه قابل رهگیری است.

احمد برکابیان با بیان اینکه این طرح در دو فاز اجرا می شود اظهارداشت: فاز اول این طرح از ماه پیش آغاز شده و تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه این طرح دو ساله است و تا پایان سال آینده به صورت کامل اجرا و بهره برداری می رسد افزود: برای اجرای این طرح ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برکابیان با بیان اینکه بر اساس این طرح کلیه فعالیت ها و رویه های گمرکی در بازرگان دومین مرز بزرگ زمینی کشور به صورت الکترونیکی بوده و کامیون ها بدون توقف از طریق این مرز تردد خواهند کرد افزود: تجهیز مرز بازرگان به دستگاه های کنترلی پیشرفته نقش مهمی در تسهیل تجارت در یکی از بزرگترین مرزهای زمینی کشور خواهد داشت.

وی یکی از مهمترین ابزارهای کنترلی در گمرک را سامانه ها و سیستم های الکترونیکی موجود دانست و گفت: با اجرای این طرح جامع به کمک سامانه های هوشمند در گمرک، جزئی ترین اطلاعات ترخیص انواع کالا به لحظه قابل رهگیری است.

آذربایجان غربی تنها استان مرزی ایران با ترکیه است و ۵۵۰ کیلومتر مرز با این کشور دارد.

مرز بازرگان ماکو یکی از مبادی سه گانه تجارت مرزی ایران و ترکیه به شمار می رود؛ سرو و رازی در شهرستان های ارومیه و خوی دیگر مبادی رسمی استان با این کشور را تشکیل می دهد.

تردد روزانه کامیون از مرز بازرگان حدود ۷۶۰ دستگاه است و به طور میانگین روزانه ۴۹ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار12مرداد97، کدخبر: 4364357،www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
از اول باید همینکارو میکردین باا ین طرح جلو نخاف گرفته میشه م .ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین