پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم، گفت: نباید یک اتفاق کوچک را خیلی جدی گرفت و برای آن هزینه‌های زیادی پرداخت کرد.

شعار سال: وجه اله خدمتگزار بعد از ظهر پنج شنبه در همایش نکوداشت روز جهانی استاندارد اظهار کرد: امروز در جهان در ابعاد مختلف یک رقابت اساسی و جدی وجود دارد.

وی بیان کرد: همه کشور‌ها، مسئولان و کارگزاران تلاش می‌کنند تا در زمینه‌های امنیتی، حقوق شهروندی، توسعه علمی، عمرانی و اجتماعی خود را به یک جایگاه برسانند تا در دنیا مورد توجه و مورد قبول واقع شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف باید دستگاه‌هایی برای ارزیابی وجود داشته باشند، عنوان داشت: هر کشوری که در این ارزیابی نتواند خود را به یک حداقل‌ها برساند به طور حتم حذف می‌شود.

خدمتگزار به موفقیت‌های کشور در عرصه دیپلماسی اشاره کرد و گفت: امروز ایران در عرصه دیپلماسی نشان داد که اهل منطق و تعامل با همه کشورهای جهان با رعایت تمام اصول است.

*مجلس با تصویب برجام نشان داد که از برنامه‌های دولت حمایت می‌کند

وی با تاکید بر اینکه اگر پشتیبانی مردم، مقام معظم رهبری و مجلس نبود این توفیقات حاصل نمی‌شد، بیان داشت: مجلس با تصویب برجام نشان داد که از برنامه‌های دولت حمایت می‌کند و از اینرو دنیا حساب ویژه‌ای برای کشور باز کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در گذشته کشور‌ها از تعامل، تبادل تجاری و حتی از سفر به ایران منع می‌شدند، افزود: اما امروز ایران با همه کشورهای جهان در تعامل است مگر با آن‌هایی که از ابتدای انقلاب به دلیل عملکرد غلطشان رابطه ما با آن‌ها مشخص بود.

خدمتگزار تاکید کرد: با اتفاقات پیش آمده در حال حاضر همه کشور‌ها علاقمند به همکاری با کشور بوده و توجه ویژه‌ای به ما دارند و ما باید از این فرصت ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه تلاش همه کشور‌ها برای رسیدن به منافع خود است، بیان کرد: این ما هستیم که با حفظ اصول، کرامت، بزرگی و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید خود را به دنیا عرضه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی موضوعات اقتصادی را یکی از موضوعات مهم در عرصه جهانی عنوان کرد و گفت: دنیای امروز دنیای رقابت است و اگر یک تولید کننده به تولید خود نیندیشد به طور حتم بازار خود را از دست می‌دهد.

خدمتگزار از تولید کنندگان خواست تا با شناخت نیازهای بازار هدف و توانایی‌های خود محصولی را تولید کنند که از نظر کیفیت بتواند با کالای مشابه رقابت کرده و در عوض با حداقل قیمت باشد.

*حرکت خلاف مسیر توسعه استان خیانت به مردم است

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم در تولیدات خود رعایت حداقل استاندارد‌ها را کرده و به خواست مشتری احترام بگذاریم مشتری نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور جذب محصول ما می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه زیادی است، عنوان داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا این احساس شود که مردم خراسان جنوبی در امن‌ترین و راحت‌ترین شرایط در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

خدمتگزار اضافه کرد: اما اگر فضایی برای برخورد طیف‌ها و جریان‌ها با یکدیگر فراهم شود هزینه‌های زیادی بر استان تحمیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم، بیان داشت: نباید یک اتفاق کوچک را خیلی جدی گرفت و برای آن هزینه‌های زیادی پرداخت کرد چراکه اکنون زمانی نیست که وقت خود را صرف امور بیهوده کنیم.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: همه ما در حال حرکت در یک مسیر هستیم و آن نیز توسعه و آبادانی کشور و استان است و هر کس خلاف این جهت عمل کند به مردم خیانت کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مهر 1394، کد مطلب: 2941559: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین