پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۳۰ شهر کشور با جمعیتی افزون بر ۳۰ میلیون نفر در کشور با تنش آبی روبه‌رو است، گفت: در ۴ شهر این استان شامل یاسوج، مادوان، دیشموک و باشت نیز تنش آبی داریم.

شعارسال: سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در همایش فرماندهان بسیج منطقه 4 شرکت آب و فاضلاب کشور بااشاره به اهمیت تقویت روحیه بسیجی در بخش های مختلف کشور اظهار داشت: وجود تفکر و روحیه بسیجی عامل تسریع در پیشرفت امور است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی و وجود تحریم‌ها تقویت روحیه بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه بسیار موثر است، عنوان کرد:در شرکت‌های خدمات رسان وجود تفکر جهادی و روحیه انقلابی برای توسعه خدمات رسانی الزامی است.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: کاهش اثرات تنش آبی در بیش از 330 شهر کشور نیازمند تقویت روحیه بسیجی در میان کارکنان آب و فاضلاب کشور بودهو به طور حتم با وجود این روحیه در میان کارکنان تاکنون توانسته‌ایم از سد مشکلات عبور کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش کارکنان و پرسنل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کم آبی برای همگان قابل درک و ملموس است، بیان کرد: تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان تقویت خدمات رسانی حفظ روحیه بسیجی و تفکر جهادی است.

مدیر عامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد حمایت از برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفای استان را از رویکرهای اصلی این شرکت دانست و افزود: اجرای منظم برنامه‌های بسیج و مشارکت قابل قبول کارکنان در این برنامه خود مبین این مطلب است.

در ادامه نیز کریم محرمی‌راد فرمانده بسیج شرکت مهندسی آب و فلاضلاب کشور با اشاره به اینکه برای عبور از مشکلات و چالش‌های پیشروی کشور در بخش‌های مختلف باید روحیه و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود، ابراز کرد: هر جا که پیشرفتی در کشور به دست آمده نتیجه وجود همین تفکر است.

وی افزود: توانمندسازی معنوی کارکنان و محرومیت زدایی از رویکر های اصلی بسیج شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور بوده و در این مسیر گام های موثری برداشته شده است.

محرمی راد با اشاره به اینکه در همین راستا تفاهم نامه‌های مختلفی با مجمع خیرین آبرسان و سپاه پاسداران منعقد شده است، ادامه داد:برای پر کردن خلاء های مختلف باید آموزش نیروهای انسانی تقویت شود.

وی مدیریت مصرف و ترویج صرفه جویی را از رویکردهای اصلی وزارت نیرو دانست و گفت: در این مسیر تمامی حوزه‌های شرکت‌های تابعه وزرات نیرو باید همکاری داشته باشند.

محرمی‌راد خواستار افزایش همکاری و هم اندیشی دفاتر بسیج و روابط عمومی شرکت های آب و فاضلاب کشور شد و افزود: برای تحقق برنامه شرکت آب و فاضلاب کشور هم افزایی این دو حوزه ضروری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397 ، کد خبر: 1802141 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
س.ح75
ولی هیچکس به فکر نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین