پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق ویژه و آزاد توسعه می‌یابد.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمدعلی زم بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس اظهار داشت: با تلاش‌های جهادگونه فعالان صنعتی در منطقه ویژه پارس شاهد دستیابی به پیشرفت‌های بسیار خوبی هستیم.

وی به فعالیت‌های چشمگیر در منطقه ویژه اقتصادی پارس اشاره کرد و افزود: این منطقه با اقدامات انجام شده در نوع خود منحصر به فرد است و به عنوان یک قطب اقتصادی و انرژی در کشور محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد به حمایت از طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی خبر داد و اضافه کرد: در منطقه ویژه پارس شاهد توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست اظهار داشت: در تمامی حوزه‌ها شاهد ایجاد زیرساخت‌های مناسبی در منطقه ویژه پارس هستیم که زمینه را برای توسعه سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

مهدی یوسفی از ایجاد زمینه و انگیزه مناسب برای حضور صنایع و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این منطقه خبر داد و افزود: در کنار توجه به فعالیت‌های صنعتی، مهمترین اولویت‌های کاری در این منطقه مربوط به مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر ، تاریخ انتشار 23 مهر 1394،کد مطلب: 2941632 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین