پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۰۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تصویب بند مربوط به محل‌های درآمدی طرح اداره و نظارت صدا و سیما در کمیسیون متبوعش، محل‌های درآمدی صدا و سیما را تشریح کرد.

شعار سال: سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به تصویب ماده‌ای در خصوص منابع مالی و اعتباری در کمیسیون فرهنگی مجلس، عنوان کرد: این ماده که ماده 17 طرح اداره و نظارت صدا و سیما است و در نشست هفته گذشته به تصویب کمیسیون رسید تمامی محل‌های درآمدی سازمان صدا و سیما را مشخص می کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس این ماده مبالغ دریافتی از بودجه عمومی کل کشور در قالب اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و نیز سایر وجوه طبق قوانین و مقررات، در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می گیرد.

وی یکی دیگر از محل‌های درآمدی سازمان صداوسیما را محل واگذاری حق پخش موضوع با نظر هیأت امنا دانست و افزود: همچنین درآمدهای ناشی از توزیع و فروش محصولات، درآمدهای ناشی از عرضه خدمات رسانه ای و فنی مهندسی در سطح ملی و بین المللی دیگر محل‌های درآمدی صدا و سیما به شمار میآید.

ذواالقدر اضافه کرد: همچنین درآمدهای ناشی از برنامه های تبلیغاتی و پخش آگهی های بازرگانی، درآمدهای ناشی از واگذاری حقوق مادی ناشی از مالکیت معنوی در سطح ملی و بین المللی کمک های نقدی و غیر نقدی اشخاص حقیقی و حقوقی از دیگر موارد درآمدی سازمان صدا و سیما در طرح اداره و نظارت بر این سازمان است.

عضو فراکسیون امید مجلس وجوه حاصل از فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد بر نیاز، مستهلک شده و اسقاطی سازمان و درآمد ناشی از حق امتیاز و حق ارائه خدمات پخش رادیو و تلویزیون را نیز آخرین موارد درآمدی صدا و سیما در طرح مذکور خواند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: لازم به ذکر است که در ماده بعدی این طرح یعنی ماده 18 نیز تأکید شده است که کلیه درآمدها و هزینه‌های سازمان در بودجه کل کشور پیش بینی و درآمدها به خزانه کل کشور واریز می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، تاریخ انتشار 2شهریور 97، کدمطلب: 399768، www.icana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
صدا و سیما اخیرا با وارد کردن غذای دام با ارز 4200 تومنی فکر کنم برای سالها درامد خودش رو تامین کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
صدا و سیما از در قابلمه داره کسب درامد میکنه دیگه چی میخواد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین