پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
استاندار کردستان از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا سال ۹۹ به پروژه راه آهن همدان- سنندج خبرداد.

شعارسال: بهمن مرادنیا امروز دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران استان در سنندج به بیان دستاوردهای سفر دکتر نوبخت به استان پرداخت و گفت: اولین پروژه ای که معاون رییس جمهور در سفر یک روزه خود به استان مورد بازدید قرار دادند پروژه گردنه صلوات آباد بود که به ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تحویل نیاز دارد که دکتر نوبخت دستور تخصیص این میزان اعتبار را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه درحاشیه این بازدید جلسه ای هم با حضور دکتر نوبخت و مدیران دستگاه های اجرایی استان تشکیل شد، عنوان کرد: در این جلسه به مسائل و مشکلات مربوط به پروژه راه آهن همدان سنندج پرداخته شد.

وی یکی از مهمترین مشکلات پیش روی پروژه مذکور را تملک اراضی خواند و بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری به این پروژه برای تملک اراضی کمک کردند.

استاندار کردستان ادامه داد: تا سال ۹۹،۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص پیدا خواهد کرد و تعیین تکلیف خواهد شد.

مرادنیا اظهارداشت: معاون رییس جمهور از بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه در استان کردستان هم بازدید کرد و با تامین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم برای به بهره برداری رساندن ۸۰ کیلومتر دیگر از این پروژه تا دهه مبارک فجر امسال موافقت کرد.

وی از دیگر نکات حائز اهمیت دراین سفر را تامین آب شرب شهرهای بیجار، قروه و دهگلان ذکر کرد و افزود: پروژه کنارگذر سقز هم مشکل تامین اعتبار داشت که ۵ میلیارد اعتبار به آن اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: پروژه سد چراغ ویس که نیاز به تملک اراضی دارند با اختصاص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه موافقت شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 5شهریور 97، کدمطلب:4386673 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا تموم این اعتبار در همین زمینه خرج بشه برای استان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
اگه انقد اقدامات رفاهی صورت مسیگیره پس چرا باز اینمه مشکل رفاهی ذلریم کجای کار میلنگه واقعا ؟ یا ایتن هزینه ها صرف کارای دیگه میشه یا اصلا همشون در حد وعده میمونن مردم ک تغییری تو وئضعیتشون حس نکردن. م.ق 75
ناشناس
Norway
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
پروژه های این استان چه خوب داره جلو میره.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین