پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
سخنگوی انصار الله یمن از آغاز مذاکرات صلح در کویت خبر داد و گفت: خواسته ما در این گفت‌وگوها توقف اقدامات تجاوزکاران علیه یمن و پس از آن، گفت‌وگوی سیاسی مستقیم با طرف مقابل خواهد بود.

شعار سال: محمد عبدالسلام سخنگوی انصار الله یمناعلام کرد که هیئت مذاکره کننده انصار الله به ریاست وی برای شرکت در گفتگوهای صلح وارد کویت شده است.

رئیس هیئت اعزامی انصار الله به کویت از برگزاری جلسه با مسئولان کویتی خبر داد و گفت: ضمن اینکه اولین جلسه گفتگوها آغاز خواهد شد ، پیش از آن جلسه ای با مقامات کویتی خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت گفتگوها گفت: هم اکنون برای نظر دادن در مورد شرایط گفتگوها زود است اما آنگونه که از شرایط بر می آیند روند گفتگوها مثبت‌تر از گفتگو‌های سابق خواهد بود.

رئیس هیئت مذاکره کننده انصار الله تاکید کرد که با وجود خوشبینی نسبی به گفتگو ها باید تاکید کرد که وقوع هر حادثه ای در این گفتگوها محتمل است.

محمد عبدالسلام گفت: مطالبه ما در این گفت‌وگوها توقف اقدامات تجاوزکاران علیه یمن و تثبیت این مسئله در ابتدا و پس از آن گفتگوی سیاسی مستقیم با طرف مقابل خواهد بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 1054689:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین