پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات عمرانی مناطق زلزله زده کرمانشاه طی امروز ابلاغ خواهد شد.

شعارسال: هوشنگ بازوند امروز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: اعتبارات عمرانی زلزله حدود ۵۲۵ میلیارد تومان ابلاغ شده با تقریبا ۲۰۹ میلیارد تومان تخصیص که طی امروز ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: وضعیت اقتصادی استان به گونه ای است که نیازمند یک رایزنی و پیگیری مداوم و پرحجم پیرامون جذب اعتبارات از ردیف های ملی و متفرقه هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: از محل ردیف بودجه که امسال برای بافتهای فرسوده و مناطق زلزله زده در قانون بودجه مشخص شد ۱۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و همچنین حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات زلزله ابلاغ شده که باید پیگیر تخصیص و جذب آن باشیم.

بازوند خاطر نشان کرد: اولین تخصیص آن اعلام شد که از امروز به صورت تنخواه در اختیار دستگاهها قرار خواهد گرفت که باید هرچه سریعتر مبادلات موافقت نامه ها را انجام دهند چرا که فرصت بسیار کم است.

وی یادآور شد: ️بخش اعظمی از بودجه کشور در ردیف های متفرقه و شناور قرار دارند که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه ها باید در زمینه جذب این اعتبارات یک تلاش بی وقفه و شبانه روزی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به راهکارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در نشست اخیر با هیئت دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: در این نشست رهبر معظم انقلاب به نکات مهمی اشاره کردند از جمله تاکید بر اقتصاد مقاومتی و پروژه های اقتصاد مقاومتی، که راهکار تحول در کشور عبور از این اقتصاد مقاومتی است که از اولویت های کاری ما همین موضوع است.

بازوند ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همچنین به بهبود فضای کسب و کار برای کارآفرینان اشاره کرد که این رویکرد نیز در ابتدای کار مدیریت در دستور کار ما قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه موانع بر سر راه کسب و کار بیشتر در حوزه اداری است، گفت: برای بهبود این شاخص باید مجموعه های اداری و مدیران در زمینه رفع این موانع تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه با بهبود فضای کسب و کار موفق شد از رتبه ۳۱ به ۲۸ کشوری ارتقاء پیدا کند که البته این جایگاه نیز مطلوب نیست و برای بهبود آن باید بیشتر تلاش کنیم که در این راستا بخش خصوصی برای سرمایه گذاری توجه ویژه ای به شاخص های فضای کسب و کار دارد.

وی ایجاد فضا و میدان برای نقش آفرینی جوانان پرتلاش و فعالان حوزه کسب و کار را از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: در کرمانشاه این رویکرد به صورت جدی دنبال شده است.

بازوند همچنین خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیانات خود به موضوع لزوم یک تلاش شبانه روزی و پرحجم در بخش اقتصادی تاکید داشت لذا ما نیز از ابتدای آغاز به کار خود این رهنمود را سرلوحه کار قرار دادیم و با تلاش شبانه روزی گسترده راهی برای توسعه استان در حوزه های مختلف آغاز باز کردیم که این روند با تمام‌ شتاب در حال تداوم است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 4390382،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
پس کی ؟ هنوزم کلی مشکلات وجود داره فقط همون اوایل بهشون توجه شد و بعد تنها شدن با مشکلاتشونم.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
زودتر اعتبارات به دستشون برسونین تا شاید یه گوشه از زخمشون مرحم گذاشته بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین