پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
استاندار کرمانشاه به دستگاه‌های اجرایی استان که نسبت به جذب اعتبارات عمرانی کوتاهی کرده‌اند، یک هفته فرصت داد تا این اعتبارات را جذب کنند.

شعار سال: «هوشنگ بازوند» در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی که در جذب اعتبارات عمرانی اقدامی نکرده‌اند، اظهار کرد: به این دستگاه‌ها فرصت یک هفته‌ای می‌دهیم تا اعتبارات خود را جذب کنند، در غیر این‌صورت سهمیه آنان را جابجا خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که از اعتبارات عمرانی ابلاغی به استان 200 میلیارد تومان هنوز جذب نشده است، گفت: محیط‌ زیست، تبلیغات اسلامی، نوسازی مدارس، تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی، حوزه علمیه، علوم پزشکی، آب و فاضلاب شهری، برق منطقه‌ای، گاز، شرکت شهرک‌های صنعتی، صداوسیما و هلال‌احمر از دستگاه‌هایی هستند که برای جذب اعتبارات عمرانی اقدامی نکرده‌اند.

وی افزود: هم‌چنین شهرداری‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل ذهاب، سومار و ماهیدشت در این‌باره اقدامی نداشته‌اندبازوند یادآور شد: معاونت عمرانی استانداری نیز تاکنون 15 میلیارد تومان اعتبار جذب کرده که رقم اندکی است. وی در ادامه به بحث بازسازی مناطق زلزله‌زده پرداخت و یادآور شد: تا سالگرد زلزله باید به یک جمع‌بندی برسیم که جمعاً چه تعداد واحد بازسازی باقی مانده داریم؟ و تا کی بازسازی‌ها ادامه دارد؟

استاندار کرمانشاه همچنین با انتقاد از کوتاهی وزارت راه و شهرسازی در برطرف کردن مشکل مستاجرین و بازسازی مسکن مهر مناطق زلزله، تصریح کرد: زمانی تا سالگرد زلزله باقی نمانده، اما هنوز اقدام چندانی در این‌باره نشده استوی یادآورشد: در سفر اخیر معاون اول رئیس‌جمهور به کرمانشاه مسأله روند کند بازسازی مسکن‌های مهر سرپلذهاب را مطرح کردم که ایشان نیز آن را در هیئت دولت عنوان کردند.

بازوند افزود: در این راستا، هیئت دولت مصوب کرد که یکی از معاونین وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در این امر در مناطق زلزله‌زده مستقر شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده استوی در ادامه یادآور شد: تا هفته آینده با فراهم شدن مقدمات باید برنامه زمانبندی برای آغاز عملیات اجرایی واحدهای مستاجرین مناطق زلزله‌زده مشخص شود.

استاندار کرمانشاه هم‌چنین در خصوص صادر نشدن پروانه توسط شهرداری سرپل ذهاب برای واحدهای الحاق شده به این شهر، یادآور شد: اگر شهردار سرپل ذهاب سریعاً برای برطرف کردن این مشکل اقدام نکند، انفصال از خدمت او را ابلاغ می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 آبان 97، کد مطلب: 97081004675، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین