پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سفر هیئت دولت به این استان را نامشخص دانست. فتاح محمدی گفت: باوجود تمامی آمادگی‌های لازم، متاسفانه سفر هیئت دئلت به کهگیلویه و بویراحمد نامشخص است.

شعارسال : وی از ارسال برنامه‌های پیش بینی شده سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارکرد: برنامه‌های این سفر از سوی استان به مرکز ارسال شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان آمادگی لازم برای میزبانی از هیئت دولت را دارد و اینکه چه زمانی این عزیزان در استان حضور داشته باشند هنوز به ما اعلام نشده است.

محمدی، مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی ارسالی به هیئت دولت را دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران و نشست شورای اداری عنوان کرد.

سفر به مازندران، بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهور است که قرار است در ۱۹ مهرماه ۹۴ صورت گیرد.

پیش از این رئیس جمهور به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، بوشهر، قم، غرب استان تهران، جنوبی استان تهران، همدان و لرستان سفر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار سه شنبه 14 مهر 1394 ، کد مطلب : 310893 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین