پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
عکس اول، عکسی تاریخی و مربوط به ۱۹۰۳ میلادی است و عکس دوم به حدود ۱۲۰ سال بعد آن اشاره دارد و کوهی که در عکس ناپدید شده است؟
شعار سال: با انتشار این عکس‌های تاسف بار، به راحتی می‌توان چند موضع گیری مدیران دولتی استان و محلی را پیش بینی نمود. گروهی از مدیران عاقل احتمالا به دنبال ادله این رویداد می‌گردند و مسلما توضیحاتی قانع کننده (درست یا غلط بودن خبر و علل احتمالی وقوع) را هم ارایه می‌کنند.

گروهی از مدیران دولتی خصوصا در سطح استان، اتاق فکر این خبر را به آلبانی متصل می‌کنند و معتقدند که آن‌ها فرستاده اند و رسانه‌های ایرانی، با کمترین تحقیق فقط بازنشر می‌کنند!

گروه سومی از مدیران دولتی، مسئله را بر گرده و عهده مدیران اصلاح طلب انداخته و آن را ثمره اهمال و غارت بیت المال قلمداد می‌کنند.

چقدر زجر می‌کشیم وقتی می‌بینیم که دستمان بعنوان رسانه تا این حد بسته است و امکانات و توانمندی‌های مالی و حقوقی - قانونی مان اجازه پیگیری و نظارت بر بسیاری از امور و تنظیم خیلی از مدیران را نمی‌دهد. چقدر زجر می‌کشیم که رکن چهارم دموکراسی هستیم و نمی‌توانیم در وزن و حد خودمان ایفای نقش کنیم.

کوه خواری ۱۲۰ ساله در هرمز!
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین