پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از رتبه بندی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: برنامه افزایش کیفیت بخش دانش بنیان را در دو حوزه محصولات و شرکت‌ها پیگیری می‌کنیم.

شعارسال: محمود شیخ زین‌الدین معاون تجاری‌سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بحث کیفیت دانش بنیان را در دو حوزه افزایش کیفیت محصولات و افزایش کیفیت شرکت‌های دانش بنیان پیگیری کرده‌ایم به طوریکه امسال محصولات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات در 4 رده تقسیم بندی شدند و حمایت‌ها نیز بر همین اساس صورت گرفت.

وی افزود: رده چهارم به دلیل اینکه در سال گذشته فروش بسیار کمی داشتند مورد حمایت قرار نگرفت.

شیخ زین الدین ادامه داد: امسال سعی داریم رتبه بندی شرکت‌های دانش بنیان را نیز انجام دهیم به طوریکه شرکتی که چند سال کار کرده و محصولات خود را به موقع و با کیفیت تحویل داده و تیم فنی خوبی دارد در رتبه بندی‌های بالاتر قرار گرفته و بیشتر حمایت شود.

وی گفت: براساس این طرح شرکت‌های دانش بنیان در سه دسته تقسیم بندی می‌شوند و امتیازهای در نظر گرفته شده نیز براساس رده‌بندی‌ها ارائه می‌شود به طوریکه رتبه‌بندی‌ها در میزان یارانه ارائه شده به شرکت‌ها نیز تاثیر داشته باشد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950205001032، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین