پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه ،‌تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از دوشنبه 20 اردیبهشت با حضور نزدیک به 200 تولید کننده داخلی و بیش از 30 شرکت از کشورهای خارجی و نمایندگی آنها آغاز به کار می کند.

شعار سال : علی محمد مختاری گفت: 30 شرکت از کشورهای خارجی و نمایندگان آنها از کشورهای هلند، اسپانیا، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، چین و ایتالیا هستند.

وی ادامه داد:‌ این نمایشگاه به مدت پنج روز از 20 تا 24 اردیبهشت از ساعت 9 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می شود و شهروندان می توانند جهت بازدید همه روزه در این ساعات مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه طی سالیان اخیر 13 نمایشگاه بین المللی و هفت نمایشگاه فصلی گل و گیاه برگزار شده است،‌ تصریح کرد: طی برگزاری این نمایشگاه ها شاهد تحولاتی مثبت در صنعت گل و گیاه کشور و انسجام بیشتر تولید کنندگان داخلی در ارتقا کیفیت تولیدات بوده ایم.
مختاری در خصوص برنامه های جانبی نمایشگاه نیز گفت:‌ همزمان با برپایی نمایشگاه، دوره های آموزشی، کاربردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان زینتی و کنترل آفات و بیماری های آنها مختص بزرگسالان و دوره های آموزشی ویژه کودکان شامل کارگاه تهیه کمپوست و کاشت گل ها و سبزیجات در فضای نمایشگاه برگزارمی شود.

وی افزود: حسب دستور شهردار تهران، طبق روال سالیان گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه، کاروانی از احجام تزیین شده با گل باکیفیت و کمیتی برتر، از روز آغاز به کار نمایشگاه در سطح شهر تهران به گردش در خواهد آمد.

مختاری هدف از راه اندازی کاروان گل و گیاه را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در محلات مختلف سطح شهر تهران خواند و گفت:‌ شهروندانی که فرصت بازدید از نمایشگاه را به دست ، نیاورده اند می توانند با تماشای این احجام زیبای تزیین شده با گل و گیاه بخشی از زیبایی های نمایشگاه را در اطراف محل زندگی و یا کار خود مشاهده کنند؛ ضمن اینکه حرکت کاروان گل در عین حال فراخوان و دعوتی برای بازدید از نمایشگاه گل و گیاه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1395، کد مطلب: ۱۱۱۷۸۵۵ : آدرس سایت: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین