پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
مديرعامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري گفت: لازم است بخش خصوصي نيز مانند دولت به بازآفرين شهري کمک کنند.

شعار سال: محمد سعيد ايزدي در نشست جستار کيفيت در تجربه هاي بازآفريني شهري گفت: در حال حاضر به دليل نامناسب بودن وضعيت شهرها کيفيت زندگي نيز در آن ها کاهش يافته است؛ بنابراين ضرورت دارد سياست گذاري هايي در خصوص بهبود آن صورت گيرد.

ايزدي گفت: راه حل ها و سياست هايي که تا به امروز اجرا شده کافي نبوده و به دليل پروژه محور بودن، کارآمدي لازم را نداشته است.

وي با بيان اين که ضرورت در اين است تا راه حل هاي جديد و برنامه ريزي هاي تازه تري براي بهبود کيفيت زندگي در شهرها مورد توجه قراربگيرد، لذا وزارت راه و شهر سازي و شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري به عنوان زير مجموعه، اقدام به برگزاري اين همايش کرده اند.

ايزدي ادامه داد: شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري دستور کار جديدي را در برنامه خودش قرار داده و با تغيير پارادايم و رويکرد، نگاهش را نسبت به مسائل، براي رسيدن به راه حل هاي کارآمدتر تغيير داده است.

ايزدي افزود: اقداماتي که ما امروز آغازگر آن هستيم به شاخص هاي کيفيت بيش از پيش توجه کرده است.

وي در پايان گفت: اميدوارم اين جريان در سال هاي آينده با کمک ارگانهاي غير دولتي ادامه پيدا کند تا در کيفيت اقدامات و تجارب شهري نمود پيدا کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري موج، تاریخ انتشارپنجشنبه 23 مهر 1394، کد مطلب: -: www.mojnews.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین