پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مهندس علیرضا اورنگی ضمن بررسی روند فعالیت گشت های حفاظت از اراضی کشاورزی، اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی و سایر فعالیت های مدیریت امور اراضی استان، از عملکرد مدیریت و اقدامات مطلوب انجام شده درحوزه کاداستر و رفع تداخلات اراضی و همچنین ارسال اطلاعات ۸۷ هزار هکتار از نقشه های اراضی کشاورزی استان به اداره ثبت اسناد به منظور تهیه اسناد کشاورزی تقدیر کرد.
 شعار سال :  مهندس علیرضا اورنگی ضمن بررسی روند فعالیت گشت های حفاظت از اراضی کشاورزی، اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی و سایر فعالیت های مدیریت امور اراضی استان، از عملکرد مدیریت و اقدامات مطلوب انجام شده درحوزه کاداستر و رفع تداخلات اراضی و همچنین ارسال اطلاعات ۸۷ هزار هکتار از نقشه های اراضی کشاورزی استان به اداره ثبت اسناد به منظور تهیه اسناد کشاورزی تقدیر کرد.
اورنگی با بیان اینکه صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: با همکاری خوب مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا خوشبختانه در تاریخ هفتم شهریور سال ۹۷ ایجاد یگان حفاظت سازمان امور اراضی توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد. بر این اساس و مطابق دستورالعملی که این یگان دارد، نسبت به انتصاب فرمانده یگان در سطح ملی و در استان‌ها اقدام شد که این دستورالعمل در آذربایجان غربی نیز اجرایی خواهد گردید.
وی در ادامه طی گفتگوی رو در رو با کارکنان مدیریت امور اراضی استان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان از نزدیک قرار گرفت.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین