پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲
یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که سیاسی کاری، جناح بازی و زاویه گرفتن با ارزش‌ها آفت بزرگی است که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند .

شعارسال: عباس صلاحی در جلسه علنی روز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور با بیان اینکه سیاسی کاری، جناح بازی و زاویه گرفتن با ارزش ها آفت بزرگی است که انقلاب اسلامی و به تبع آن مجلس شورای اسلامی را تهدید می کند، افزود: در مجلس دوره نهم فراز و نشیب های زیادی را شاهد بودیم؛ البته خمیرمایه مجلس شورای اسلامی باید استدلال های منطقی، تضارب افکار، گرفتن تصمیمات معقولانه بر اساس قانون اساسی، استکبار ستیزی و دفاع از مردم باشد؛ امید است این موارد سرلوحه کار نمایندگان در مجلس دهم باشد تا مجلسی پویا و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی با انتقاد از روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی اسفند 94، مدعی تخلف در حوزه انتخابیه خود شد.

صلاحی با بیان اینکه آرای مردم حق الناس است ابراز امیدواری کرد کسانی که مسئول رسیدگی و مجریان انتخابات بودند آسوده سر بر بالین گذاشته و بگذارند.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: در فضای پس از انتخابات برخی مسئولان استانی و شهرستانی از هول حلیم داخل دیگ افتادند و برای از دست ندادن صندلی ریاست 180 درجه تغییر رویه و جهت دادند؛ کسانی که قربان صدقه گو بودند اکنون مشی و روشی غیراخلاقی در پیش گرفتند و حرمت ها حفظ نمی شود.

به گفته وی از جمله این اعمال تغییر مدیران و مسئولان شهرستانی در فضای پس از انتخابات است که عقلانی و منطقی نیست و دریغ از یک برخورد آمرانه و تذکرات مقام های مافوق که در این باره انجام شود.

صلاحی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد مهره های سوخته نقشی در تحولات حوزه انتخابیه داشته باشند، گفت: از نقاط تاریک دیگر در جریان انتخابات حضور فسیل های ردصلاحیت شده و مهره های سوخته در منطقه در زمان انتخابات و پس از انتخابات است که به هیچ وجه نخواهیم گذاشت نقشی در تحولات حوزه انتخابیه داشته باشند؛ ولی مطمئن باشید تا آخرین روزی که در سنگر مجلس هستم قدمی به عقب نخواهم گذاشت و در مسیر خدمت گذاری و دفاع از حقوق مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برخواهم داشت.

صلاحی در ادامه اظهار کرد: آقای رئیس جمهور تلاش مضاعف در مسیر اجرایی شدن برجام و دفاع از حقوق مردم، حل مشکلات معیشتی و مساله اشتغال و نگاه عدالت محور به نگاه مختلف کشور از مطالبات برحق مردم می باشد که نیاز است که رفع شود. در این راه همدلی و همراهی مجلس و دولت در جهت حل مشکلات مردم موثر است که امید است با تحقق این مهم و همچنین توجه ویژه مسئولان به نصایح و دستورات مقام معظم رهبری در روند توسعه سرعت بیشتری را شاهد باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26اردیبهشت1395، کدخبر: 95022616219: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین