پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اکوسیستم استارت‌آپی، سکویی برای اشتغال‌زایی پایدار و ارتقای ایران است.

شعارسال: اسماعیل قادری‌فر در آیین عقد قرارداد سرمایه‌گذاری حرکت اول در شرکت دانش‌بنیان ساناگستر سبز که پیش‌ازظهر امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد، گفت: اعتقاد ما این است که اقتصاد مقاومتی که یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است از طریق تحقق اقتصاد دانش‌بنیان به‌دست می‌آید و جامعه موفق نمی‌شود مگر با علم.

وی افزود: در شرایط کنونی شاهد بروز نسل تکنولوژی‌محور و دانش‌پایه در کشور هستیم و اگر تا به امروز فکر می‌کردیم که فقط استارت‌آپ‌های خدماتی می‌توانند درآمد ایجاد کنند، امروز، ظهور و بروز استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های زیست‌فناوری، دیجیتال، نانو و دیگر صنایع نشان داده که آنها نیز منابعی برای کسب درآمد هستند.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه بیان کرد: به‌همین‌دلیل ما شاهد نسل دوم زیست‌بوم استارت‌آپی در این حوزه‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم که فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان ایجاد شود.

وی گفت: نوید این را می‌دهیم که اکوسیستم نوآوری و زیست‌بوم استارت‌آپی که در منطقه آسیای جنوب غربی، ایران جزء پویاترین کشورهاست در سال‌های آینده تبدیل به پلتفرم و سکویی برای اشتغال‌زایی پایدار و ارتقای ایران شود.

قادری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما توسعه اشتغال بر مبنای بومی و ایرانی است. در سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان تغییر رویکرد داشته‌ایم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار18 آذر 97، کدخبر: 342735،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین