پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
انجمن جغرافیایی آسیا طی مراسمی که با حضور نمایندگان ایران و کشورهای دیگر آسیا در دانشگاه سان یات سن شهر گوانژو چین برگزار شد، رسما تاسیس شد.

شعار سال: دکتر عادل سپهر، عضو هیات علمی و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان نماینده رسمی کشور ایران در چهارمین همایش جغرافیا و مراسم افتتاح انجمن آسیایی جغرافیا که با حضور بیش از ۲۰ کشور آسیا تاسیس شده شرکت داشتمقدمات تشکیل این انجمن و نگارش اساسنامه از سال گذشته و به پیشنهاد چین و با همکاری نمایندگان ملی کشورهای آسیا آغاز شد.

این انجمن، انجمنی بین المللی، علمی، غیردولتی و غیرسیاسی است که به تشکیل گروه های تحقیقاتی، حمایت مالی از دانشجویان و محققان جوان، همکاری و تبادلات استاد و دانشجو با کشورهای آسیایی، چاپ و انتشار دستاوردهای علمی در مجله پژوهشی انجمن با عنوان Asian Geographer، برگزاری همایش منطقه ای و بین المللی و اقدام خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان علم ایران، تاریخ انتشار 12 دی 97، کد مطلب: 42824، www.isw.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین