پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تا به حال اقدام چندانی برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی که در حین وقوع حوادث مشکلاتی را به وجود می آورند انجام نشده است.

شعارسال: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تا به حال اقدام چندانی برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی که در حین وقوع حوادث مشکلاتی را به وجود می آورند انجام نشده است.

 محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان شرقی با انتقاد از کم کاری در قبال سکونتگاه های غیررسمی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی جزو استان های زلزله خیز بوده ولی متاسفانه تا به حال اقدام چندانی برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی که در حین وقوع حوادث مشکلاتی را به وجود می آورند انجام نشده است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: ساماندهی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی شهرها زمانی انجام می گیرد که برنامه هایمان را اولویت بندی و برای اجرای آن اطلاعات دقیق داشته باشیم.

وی با ذکر اینکه بزرگ ترین مشکل در ساماندهی بافت فرسوده شهری و مناطق حاشیه نشین عدم پیگیری و جذب اعتبارات تخصیص یافته است گفت: تاکنون ۳۶۰۰ هکتار سکونتگاه غیررسمی و ۵۸۰۰ هکتار بافت فرسوده شهری در آذربایجان شرقی شناسایی شده است.

پورمحمدی پیشنهاد کرد: ستاد تسهیل در جهت پیشبرد امور در اجرای برنامه های ستاد بازآفرینی شهری پایدار و ارائه راهکارهای عملی در آذربایجان شرقی تشکیل شود.

۱۵ درصد بافت فرسوده شهری کشور در آذربایجان شرقی متمرکز است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از وجود ۱۵ درصد بافت های فرسوده شهری کشور در این استان خبر داد و گفت: ۴۷ میلیارد تومان به جهت ساماندهی بافت های فرسوده تخصیص یافته که به زودی این اعتبارات بین شهرهای استان نیز توزیع می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18دی 1397 ، کدخبر:4507372 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین