پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
پل میان‌گذر و جاده دریاچه ارومیه تا به امروز از روشنایی مرحوم بوده و روند این بی توجهی‌ها همچنان ادامه دارد.
شعار سال: پل میان‌گذر و جاده دریاچه ارومیه تا به امروز از روشنایی مرحوم بوده و روند این بی توجهی‌ها همچنان ادامه دارد.

جاده و پل میان‌گذر دریاچه ارومیه به عنوان راه ارتباطی دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به حساب می‌آید اما نگاه دولت به این جاده پر اهمیت چنان  نیست که این تلقی ایجاد شود که این راه مهم‌ترین جاده بین دو مرکز استان است.

فقدان ابتدایی‌ترین نیازهای جاده‌ای در این مسیر که نور جزو مهم‌ترین آنهاست در این جاده مدت‌هاست که احساس می‌شود اما اهتمام دولت به رفع این مشکل صرفاً به اظهارنظرهای هر از گاهی مدیران تعدادی از ادارات محدود شده و در عمل اتفاق خاصی برای روشنایی این مسیر اتفاق نمی‌افتد.

این جاده به دلیل گذر از دریاچه در حال احتزار ارومیه محل رفت‌وآمد گردشگران نیز هست اما گویی کسی به اهمیت گذر گردشگران نیز در این مسیر اهمیتی نمی‌دهد چرا که هیچ المانی که نشانگر این توجه باشد در این جاده وجود ندارد و تأمین روشنایی حداقلی آن نیز به یک معضل بین دستگاهی تبدیل شده است.

تعداد بازدید : 100


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 دی 1397، کدخبر: 1921440 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین