پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به رأی قاطع و کم‌نظیر نمایندگان ملت در مجلس خبرگان به آیت‌الله جنتی گفت: نگرانی‌ها و دل مشغولی‌های مردم انقلابی و نیروهای وفادار نظام با این انتخاب رفع شد.

شعار سال: حجت‌الاسلام کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به‌ عنوان رئیس مجلس خبرگان، گفت: همه مردم ما می‌دانند که خبرگان یک نقش ویژه و حساس در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد به این دلیل که انتخاب رهبر که مهمترین رکن نظام اسلامی است به اقدام و عمل این مجلس در موقع نیاز بستگی دارد.

عضو شورای مرکزی نمایندگان رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان، هم انقلابی بودن نظام اسلامی، هم اسلامیت نظام و هم جمهوریت نظام در گرو دقت فراوان این مجلس است.

کلانتری تصریح کرد: در حقیقت ستون فقرات و محور اصلی نظام اسلامی که ولایت فقیه است مربوط به هوشیاری، عمل و اقدام به موقع مجلس خبرگان داشته و مجلس خبرگان جایگاه بی بدیلی در جمهوری اسلامی ایران دارد.

کلانتری خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس برای چنین دستگاه حساسی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و این مسئله باید به گونه‌ای باشد که همه دشمنان اسلام و انقلاب را از هرگونه نفوذی به ساختار نظام مایوس کند. احساس می‌شود انتخاب آیت‌الله جنتی چنین انتخابی است.

وی اظهار داشت: هیچ کس در انقلابی بودن و ذوب شدن آیت‌الله جنتی در نظام اسلامی، امام بزرگوار (ره) و مقام معظم رهبری شک و تردیدی ندارد. تجربه کلانی که آیت‌الله جنتی طی 3 دهه از مدیریت نظام اسلامی داشته تجربه کم‌نظیری است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به رای قاطع و کم‌نظیری که نمایندگان ملت در مجلس خبرگان به آیت‌الله جنتی دادند، گفت: این رای نشان می‌دهد قریب به اتفاق اعضای خبرگان به حساسیت‌ها واقف هستند و شکر خدا نگرانی‌ها و دل مشغولی‌ها که مردم انقلابی و نیروهای وفادار نظام اسلامی داشتند با انتخاب آیت‌الله جنتی مرتفع شد.

وی اضافه کرد: اعضای خبرگان از هر طیف و گرایشی باشند انتخاب آیت‌الله جنتی را تائید می‌کنند. همچنین با توجه به انتخاب نواب رئیس این مسئله محکم‌تر هم شد و یک کار انقلابی اتفاق افتاد و این یک حرکت انقلابی و کارشناسی بود که نمایندگان خبرگان انجام دادند.

کلانتری در ادامه با اشاره به تخریب آیت‌الله جنتی که توسط برخی افراد و گروه‌ها قبل از انتخابات صورت گرفت، گفت: این مسائل تا اندازه زیادی سرچشمه خارجی داشت و متاسفانه افرادی هم در داخل به این مسائل دامن می‌زدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود: انتخاب آیت‌الله جنتی نشان داد نمایندگان ملت به هیچ وجه به این تخریب‌ها توجه ندارند و حساسیت‌های نظام اسلامی را خوب درک می‌کنند و به درستی هم عمل می‌کنند.

وی در خاتمه گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی پاسخ کوبنده‌ای بود به همه تخریب‌هایی که علیه وی انجام می‌شد و این انتخاب باعث شد آب سردی روی فتنه دشمنان ریخته شده و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395، کد مطلب: -:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین