پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
استاندار اردبیل در نشست فرمانداران استان گفت: دولت از طرح های عمرانی ، آبادانی و اقتصادی استان، حمایت های ارزشمندی انجام داده است.

شعارسال:استاندار اردبیل در نشست فرمانداران استان گفت: دولت از طرح های عمرانی ، آبادانی و اقتصادی استان، حمایت های ارزشمندی انجام داده است .

 اکبر بهنام جو با بیان این که علیرغم وجود برخی مشکلات پیش آمده در کشور، دولت حمایت‌های خوبی را از پروژه های عمرانی، آبادانی و اقتصادی استان انجام داده است، تصریح کرد: پروژه عظیم راه آهن میانه-اردبیل و توافق جهت اتصال آن به کشور جمهوری آذربایجان، منطقه آزاد اقتصادی،واگذاری و اقدامات توسعه ای کشت و صنعت مغان، شبکه پایاب خداآفرین، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین و ده‌ها برنامه‌ی توسعه اقتصادی دیگر، با حمایت دولت، به سرعت در حال تحقق و تکمیل است.

وی از فرمانداران خواست عملکرد دولت در شهرستان ها، به خصوص پروژه‌های شاخص اقتصادی و اشتغال زایی را، اطلاع رسانی نموده و مردم را در جریان اقدامات انجام یافته قرار دهند.

بهنام جو دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت و کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال یک میلیون و ۷۷ هزار شغل جدید توسط دولت در سراسر کشور و سهم ۱۳ هزار شغل در استان اردبیل و نیز موفقیت های حاصل شده برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال جاری گفت:آمارهای اشتغال جدید در سال جاری، راستی‌آزمایی شده و دقیق بوده و بر اساس کدملی و واریز حق بیمه تامین اجتماعی است و در این آمار، برش استانی و استخدام ۱۷۰۰ نفر از جوانان استانمان در نیروهای مسلح کشور و برخی اشتغال های جدید استخدامی گنجانده نشده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: افق ایجاد اشتغال سال آینده بهتر از امسال است چرا که برخی سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری شروع شده است که در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: در سال ۹۸ و با بهره گیری از تجارب امسال ، برنامه ایجاد ۲۰ هزار شغل را در ۸ ماهه سال خواهیم بست.

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد:با ایجاد ۲ هزار شغل جدید در شرکت کشت و صنعت مغان، راه اندازی مجتمع‌های شیرآلات در گرمی ودیگر پروژه های شاخص در سایر شهرستان های استان ، شاهد تحول و توسعه اقتصادی استان باشیم.

او تاکید کرد : مدیران دستگاه ها و فرمانداران، برنامه‌ های اقتصادی و ایجاد اشتغال در سال آتی را، تا اول اسفند ماه سال جاری به استانداری تحویل دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار29دی 97، کدخبر: 801779،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
حمایت های بی شائبه دولت در همه زمینه ها شایان قدردانی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین