پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: فعلا اولویت ما توسعه و تکمیل منطقه ویژه اقتصادی نمین است که بعد از آن می‌توان به بحث افزایش مناطق ویژه در سایر نقاط استان برنامه ریزی کرد.
بهروز ندایی اظهار کرد: در خصوص مناطق وِیژه اقتصادی فعلا اولویت با تکمیل منطقه ویژه اقتصادی نمین است که پس از آن قطعا تعداد مناطق وِیژه می‌تواند افزایش پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث منطقه وِیژه و منطقه آزاد دو مغوله متفاوت است لذا منطقه ویژه با سهولت تمام و بدون نیاز به مرزی بودن محل مورد نظر می‌تواند ایجاد شود که ایجاد مناطق ویژه در شهرستان‌های ذکر شده در آینده نزدیک می‌تواند محقق شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: موضوع ایجاد منطقه وِیژه اقتصادی در اصل زیر نظر معاونت اقتصادی استانداری است که اگر محلی توجیه اقتصادی لازم را داشته باشد پس از فراهم شدن شرایط می‌توان به ایجاد آن اقدام کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۰۴۰۰۰۷۴۵، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
بهتره که یک کار را به انتها برسانیم و سپس پروژه بعدی را شروع کنیم هر چند که ممکن است تاحدودی باهم فرق داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین