پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم تلاش خواهد کرد بر جنبه‌های اجرایی مصوبات مجلس قبلی بیشتر توجه کند.

شعارسال: احمد بیگدلی پیش از ظهر روز شنبه در بازدید از بهزیستی استان زنجان با قدردانی از زحمات کارکنان این دستگاه اظهار کرد: سازمان بهزیستی با فداکاری به جامعه هدف خود ارائه خدمات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی و خانواده مهم‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای است، عنوان کرد: این دستگاه با آسیب‌پذیرترین قشر جامعه در ارتباط است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وظیفه نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای آن عنوان و اضافه کرد: امید است در کنار هم بتوان گامهای خوبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم بردارند.

بیگدلی با اشاره به اینکه در کشور قوانین متعددی وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایران بیشتر ضعف اجرایی و بحث نظارتی وجود دارد.

وی با بیان با توجه به اینکه در مجلس دهم تلاش خواهد شد بر جنبه‌های اجرایی مصوبات قبلی مجلس توجه شود، تصریح کرد: با این اقدام می‌توان از برخی موازی‌کاری‌ها کاست و نقش اصلی نظارت بر اجرای قوانین توسط مجلس را ایفا کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در کشور ارائه خدمات تنها به شهرها منحصر شود، ادامه داد: با حل مسائل و مشکلات از مبدا از بار شدن مشکلات بر دوش شهرها نیز کاسته می‌شود.

بیگدلی خواستار ارائه کمبودها و کاستی‌ها به صورت آمار و ارقام شد و افزود: این آمارها به صورت کارشناسی شده مطرح شود.

وی اضافه کرد: با این اقدام امکان مسائل از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صورت ملموس و بنیادین مطرح و رفع می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید محرومیت استان را پر رنگ کرد، گفت: باید حق واقعی مردم به صورت کارشناسی مطالبه شود.

گفتنی است، بازدید از شیرخوارگاه شهید ثمن تاب و دیدار با کودکان تحت حمایت بهزیستی و دیدار با معاونان حوزه‌های تخصصی اداره کل بهزیستی استان زنجان از دیگر برنامه‌های عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اداره کل بهزیستی استان زنجان بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22خرداد1395، کدخبر: 13950322000270: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین