پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با جدیت به دنبال آن هستیم که امکان مسکونی کردن جزایر استان هرمزگان را فراهم کنیم، اظهار کرد: باید جزایر هرمزگان را رونق بخشیم و از این وضعیت معطل ماندگی خارج کنیم.

شعارسال: استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با جدیت به دنبال آن هستیم که امکان مسکونی کردن جزایر استان هرمزگان را فراهم کنیم، اظهار کرد: باید جزایر هرمزگان را رونق بخشیم و از این وضعیت معطل ماندگی خارج کنیم.

 فریدون همتی صبح امروز در نخستین نشست شورای اداری استان هرمزگان، افزود: در حوزه نظامی، ورزشی، علمی، سیاسی حرکت خوبی داشتیم اما در زمینه اقتصادی کشور در نقطه مطلوب قرار نگرفته و مقام معظم رهبری سال هاست که بر این موضوع تاکید داشته اند و به درستی امسال شعار سال را به نام رونق تولید نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان به خوبی توانست در این مدت در زمینه تنظیم بازار عمل کند و بدون مشکل سال را به پایان رساندیم، تصریح کرد: در سال ۹۷ توفیقات بزرگی همچون بهره برداری از فاز دوم و سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را پشت سر گذاشتیم که این موارد نشان دهنده موفقیت های دولت و ملت است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در سال جاری باید شرایط به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم، تصریح کرد: بارش باران کم نظیر در استان هرمزگان شرایط امیدوار کننده ای را برای هرمزگان رقم زد و امسال پنج هزار مگاوات برق آبی به ظرفیت کشور بار دیگر در پی بارندگی های اخیر افزوده شد.

وی با بیان اینکه باید در این اتفاقات اخیر به خطاهای خود پی ببریم، اضافه کرد: برای چی باید ساخت و سازها به گونه ای باشذ که اصول اولیه رعایت نشود و این حوادث نشان داد باید نظارت و دقت را افزایش دهیم.

همتی با اشاره به اینکه باید خود را در مقابل بحران ها و حوادث بیش از پیش آماده کنیم، خاطرنشان کرد: در نعطیلات نوروز و در همان ایام وقوع سیلاب در کشور، پرواز اصفهان به قشم نیز دچار مشکل های فنی شده بود که تمامی امکانات برای مقابله سریع با حادثه در فرودگاه بندرعباس اندیشیده شد و خوشبختانه پرواز به خوبی در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست و ۱۵۲ مسافر به سلامت با شناور راهی قشم شدند.

وی با بیان اینکه حادثه یکبار اتفاق می افتد و همان یکبار مهم است که خسارت را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: برای امسال باید خود را مجهز کنیم و با هدفگذاری و برنامه ریزی صحیح پیش رویم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ستاد بحران استان و ستاد سفرهای نوروزی استان به خوبی در آمادگی به سر می بردند و به خوبی وظایف خود را پشت سر گذاشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در سال گذشته هرمزگان با کمترین تنش مسیر خود را طی کرد و توانستیم انسجام و همدلی مردم و مسئولان را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ورود دو میلیون و هشتصد هزار نفر گردشگر جدید به هرمزگان نشان دهنده قابلیت‌های ویژه استان و خدمات صورت گرفته طی سال گذشته بود، اضافه کرد: اگر بر روی جزایر استان خوب کار کنیم هیچ جای ایران در ظرفیت گردشگری به پای هرمزگان نمی رسد.

همتی با اشاره به اینکه باید هرمزگان را به نقطه ای برسانیم که در طول دوران دولت دوازدهم به ظرفیت پذیرش ده میلیون نفر گردشگر برسد، تصریح کرد: اکنون علاوه بر قشم و هرمز، جزایر لارک، هنگام و ابوموسی در مسیر توسعه و استفاده از پتانسیل گردشگری قرار دارد.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه اکنون ظرفیت ۱۴۵ هزار تن تولید ماهی در دریا را دارا هستیم، اظهار کرد: هر ده کیلو میگو معادل یک بشکه نفت است و اکنون ۵۰ هزار هکتار زمین مستعد پرورش میگو در هرمزگان شناسایی شده که می توان از این ظرفیت بالقوه بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه اکنون حدود ۲۵ هزار تن تولید میگو پرورشی در هرمزگان وجود دارد که تا پایان دولت دوازدهم به مرز ۱۰۰ هزار تن برسد، افزود: باید مشوق های لازم برای بخش خصوصی فراهم شود تا شرایط تولید آبزیان مهیا شود زیرا اگر به دنبال جذب بودجه دولتی باشیم تا ۲۰ سال آینده هم این مهم محقق نمی شود.

همتی با بیان اینکه در هرمزگان ظرفیت ایجاد تولید و اشتغال، انتها ندارد، تصریح کرد: هر یک از اقدامات صورت گرفته در هرمزگان محصول خدمات و تلاش های تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: همکاری ائمه جمعه استان هرمزگان، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی، پشتیبان مجموعه مسئولان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نباید از نقد یک نویسنده، رسانه، نماینده مجلس، مردم و کارشناسان ناراحت شویم بلکه باید نقدها گفته شده و پاسخ ها شنیده شود، اظهار کرد: انتقاد خصوصی و عمومی تفاوتی ندارد بلکه باید اشکالات را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شماره تلفن همراه بنده در اختیار تمامی مردم استان قرار دارد و تمامی پیام ها را می خوانم و پاسخ می دهم، اضافه کرد: امسال سال انتخابات است و با برگزاری باشکوه و حضور حماسی مردم، تمامی نقشه های دشمنان را خنثی می کنیم.

همتی با بیان اینکه وظیفه ما فراهم کردن فضای امن، آرام و سازنده برای حضور تمامی نخبگان در عرصه انتخاباتی است، اظهار کرد: نقطه عطف توفیقات امسال نیز مشارکت مردم در انتخابات است که به مانند تیری در سینه دشمنان فرو می رود.

وی با انتقاد از دور از شأن بودن سه ورودی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: باید از زیباترین ورودی‌های کشور الگوبرداری کرده و تا مهرماه هر سه ورودی شهر بندرعباس زیباترین ورودی‌های کشور شود.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه با جدیت به دنبال آن هستیم که امکان مسکونی کردن جزایر استان هرمزگان را فراهم کنیم، اظهار کرد: باید جزایر هرمزگان را رونق بخشیم و از این وضعیت معطل ماندگی خارج کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:18 فروردین 1398 ، کدخبر:98011805772 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
نمی دونم این کار خوبه یا نه با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت های آبرسانی برق گاز و خیلی امکانات اولیه برای زندگی نمی دونم ایا این مناطق به صرفه اس مسکونی بشه یا خیر و اگر بشه به چه صورت خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین