پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
غلامحسین شیری در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان، از اعتماد مسئولان کشوری و استانی و تمامی حمایت‌هایشان تقدیر و تشکرنمود .وی افزود:امروز چهارصد روستا را از محرومیت نجات دادیم اما هیچ‌وقت به دنبال تبلیغات نبوده‌ام .پنج هزار واحد مسکونی به کارمندانی که بین پنج سال تا 14 سال در حال فعالیت بوده و فاقد مسکن بوده، واگذار خواهد شد.
شعار سال :  ‌مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان هرمزگان با بیان اینکه امروز چهارصد روستا را از محرومیت نجات دادیم اما هیچ‌وقت به دنبال تبلیغات نبوده‌ام گفت: پنج هزار واحد مسکونی به کارمندانی که بین پنج سال تا 14 سال در حال فعالیت بوده و فاقد مسکن بوده، واگذار خواهد شد.

غلامحسین شیری در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان، افزود: از اعتماد مسئولان کشوری و استانی و تمامی حمایت‌هایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و اگر این حمایت‌ها نبود به‌واقع نمی‌توانستیم کارها را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه تعامل مناسبی با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس داشتم، تصریح کرد: با تمامی شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها تعامل در سطح عالی برقرار بود و به‌خوبی برنامه‌ها پیش رفت.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به اینکه فیلم اکران شده در وصف بنده در این مراسم را ندیده بودم و تمامی عملکردهای گفته‌شده به‌واسطه تلاش کارکنان اداره ره و شهرسازی بوده است، خاطرنشان کرد: یک فرد نمی‌تواند کاری به‌پیش ببرد بلکه باید یک تیم هماهنگ و یکدل کارها را به‌پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دو هزار و 700 کیلومتر راه روستایی استان نیاز به برنامه برای نوسازی تا آسفالت داشت که با برنامه‌های گذشته نیاز به 54 سال کار داشت، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و کار جهادی کارها را در سه برنامه یک هزار کیلومتر اول و دوم و هفت‌صد کیلومتری پیش بردیم.

شیری با اشاره به اینکه در شرایط بد اقتصادی پیمانکاران به‌واقع سنگ تمامی گذاشته و یک هزار کیلومتر نخست را انجام و رکوردی تاریخی در کشور رقم بزنند، اظهار کرد: یک هزار کیلومتر دوم در زمان استانداری آقای همتی آغاز و بیش از 407 کیلومتر در حال حاضر به مرحله آسفالت رسیده و مابقی آن‌هم با تأمین قیر در پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هفت‌صد کیلومتر باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم نیز به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: در بحث مسکن استان هرمزگان نامتقارن رشد کرده بود که نیاز به یک برنامه عملیاتی مناسب بود که در یازده شهر این موضوع محقق و پیمانکاران در حال آماده‌سازی زمین‌های مشخص شده هستند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه تا افق 1420 وضعیت مسکن بندرعباس برنامه‌ریزی و از آن تاریخ دیگر نباید مشکلی در بحث مسکن در شهر بندرعباس وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار واحد مسکونی به کارمندانی که بین پنج سال تا 14 سال در حال فعالیت بوده و فاقد مسکن بوده، واگذار خواهد شد، اضافه کرد: در بحث بازآفرینی حرکتی مناسب از سوی راه و شهرسازی با فرماندهی استاندار هرمزگان انجام و شهرداری نیز به مدد آمد.

شیری با بیان اینکه پیشرفت محله چاهستانی ها مطلوب بوده و تا سال آینده این منطقه از محرومیت خارج می‌شود، تصریح کرد: از شهرداری بندرعباس و شرکت‌های آب و برق منطقه‌ای به‌واسطه همکاری‌هایشان تقدیر می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز چهارصد روستا را از محرومیت نجات دادیم اما هیچ‌وقت به دنبال تبلیغات نبوده‌ام، افزود: یکی از شاخص‌های موفقیت در راه و شهرسازی هرمزگان وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بود.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار:20 فروردین 1398،کدخبر:98012007366،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
اینا مسکن های دولتییه ارگان ها و فقط و فقط به کارمندان دولت داده میشه خب اون بدبختی که دولتی نیست چه کار باید بکنه در این شرایط اقتصادی وحشتناک که قیمت خونه سر به فلک کشیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین