پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
نخستین جلسه‌ی دور جدید هیات مدیره‌ی انجمن علمی حسابرسی فناوری اطلاعات برگزار شد.این انجمن با هدف توسعه‌ی نظارت بر فناوری اطلاعات و حسابرسی به فناوری اطلاعات کمک می کند.این انجمن با توسعه‌ی مفاهیم علمی نوین حسابداری در فضای دیجیتالی و به عنوان انجمنی بین رشته ای از متخصصان برتر داخل و خارج در رشته های کامپیوتر و حسابداری تشکیل شده است. همچنین مفاهیم علمی همچون حسابداری قضایی و حقوق در فضای مجازی نیز از حوزه های مورد توجه در این انجمن خواهد بود
شعار سال:نخستین جلسه‌ی دور جدید هیات مدیره‌ی انجمن علمی حسابرسی فناوری اطلاعات روز گذشته چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در محل مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد.

 انجمن حسابرسی فناوری اطلاعات ایران فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسته بندی علوم پایه آغاز نمود.

مرتضی نبوی وزیر اسبق ارتباطات، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نواوری وزارت ارتباطات، خسرو سلجوقی مشاور وزیر ارتباطات در حوزه‌ی‌ کودک و فضای مجازی و سایر اعضاء در این جلسه حضور داشتند.

حمید علی حسینی نجم آبادی به عنوان رییس هیات مدیره، خسرو سلجوقی به‌عنوان نایب رییس و مظفر جمالیان پور به عنوان خزانه دار در این جلسه انتخاب شدند.

انجمن علمی حسابرسی فناوری اطلاعات با هدف توسعه‌ی نظارت بر فناوری اطلاعات و حسابرسی به فناوری اطلاعات کمک می کند.

این انجمن با توسعه‌ی مفاهیم علمی نوین حسابداری در فضای دیجیتالی و به عنوان انجمنی بین رشته ای از متخصصان برتر داخل و خارج در رشته های کامپیوتر و حسابداری تشکیل شده است.
همچنین سایر مفاهیم علمی همچون حسابداری قضایی و حقوق در فضای مجازی نیز از حوزه های مورد توجه در این انجمن خواهد بود که در ترکیب هیات مدیره‌ی جدید نیز مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است، مرتضی نبوی وزیر اسبق ارتباطات و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو سلجوقی مشاور وزیر ارتباطات در حوزه‌ی کودک و فضای مجازی، مظفر جمالیان پور عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و حمید علی حسینی مدیرعامل شرکت نرم افزاری داده ورزی سامانه، از اعضای هیات مدیره‌ی انجمن علمی حسابرسی فناوری اطلاعات، می‌باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سیتنا،تاریخ انتشار:5اردیبهشت1398،کدخبر:227895،www.citna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین