پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۷۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
طراحی و ساخت پلتفرم‌های تخصصی، اثرات معناداری بر یکپارچه سازی اطلاعات، هم افزایی داده‌ای، ایجاد ارزش‌های اطلاعاتی جدید از مجموعه و مواردی همانند دارند. دکتر سید سروش قاضی نوری در هفته پژوهش و در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه انجمن‌های علمی، اقدام به ارایه سخنرانی تخصصی در این خصوص نموده است.
شعار سال: حوزه فعالیت انجمن‌ها فراتر از این است که افراد مختلفی که ممکن است زمینه‌های فعالیت علمی‌شان در موضوعات خاص باشد، بتوانند در یک محفل علمی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تبادل اطلاعات نمایند. پلتفرم، در واقع بستری است برای برقراری ارتباط دو یا چند‌سویه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان یک ارزش خاص. این ارزش می‌تواند کالا یا خدمات باشد.
مهم‌ترین مزیت پلتفرم‌ها استفاده و توسعه دوباره و چندباره از دارایی‌ها برای تولید محصول/خدمت توسط خود و یا سایر وابستگان به این پلفترم هست که غالباً منجر به کسب سود و منفعت مادی و غیر مادی می‌شود.
نگاه به مدیریت یکپارچه انجمن‌های علمی در قالب پلتفرم، می‌تواند ارزش آفرینی خاصی برای بازیگران این حوزه با تاکید بر دولت، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران، تصمیم گیران و سیاست سازان، صنعت گران، فارغ التحصیلان و ..، داشته باشد.
 
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
شعار سال همیشه حمایت های معنوی و مفهومی خوبی در زمینه انجکن های علمی از خودش بروز داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
انجمن های علمی در ایران مدت هاست که نتونستن شرایط خوبی رو برای خودشون زیر سایه عدم حمایت ها به هم بزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین