پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه بندر خشک یزد به انحراف رفته و مانند شهرک‌های صنعتی عمل می‌کند گفت: صدور مجوزها در بخش کشاورزی استان یزد با مشکل روبه‌رو است.
شعار سال :رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه بندر خشک یزد به انحراف رفته و مانند شهرک‌های صنعتی عمل می‌کند گفت: صدور مجوزها در بخش کشاورزی استان یزد با مشکل روبه‌رو است.

 سید جمال سجادی پور در کمیته تسهیل گری سرمایه گذاری در استان یزد با اشاره به اینکه واگذاری زمین در بحث سرمایه گذاری از اهمیت بسیاری برخوردار است اظهار داشت: 97 پرونده در کارگروه آورده شده که 73 پرونده مربوط به بخش کشاورزی و مابقی به بخش‌های دیگر اختصاص داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه از پرونده‌هایی که به کارگروه 55 درصد تائید و 45 درصد مخالفت شده است اضافه کرد: اولین چیزی که در سرمایه گذاری اهمیت بسیاری دارد به بحث زمین بازمی‌گردد که امیدواریم این مسئله در استان مرتفع شود.

وی صدور مجوزها در بخش کشاورزی استان یزد را با مشکلات زیاد عنوان و خاطرنشان کرد: این بخش فرآیندهای هزینه‌بر دارد که در این راستا پیشنهاداتی ارائه شد و حداقل یکسری از موافقت‌های اصولی در تأسیس را می‌شود ادغام کرد و این اختیار را استان یزد دارد.

سجادی پور با اشاره به اینکه 38 پهنه تولیدی در استان یزد مصوب کردیم گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان این امکان وجود دارد که سرمایه گذار نیازی به طی کردن فرآیندهای مختلف نباشد و شخص سرمایه گذار را راهنمایی و پهنه مورد نظر را به وی معرفی می‌کنیم تا بتواند با آسودگی بیشتری سرمایه گذاری کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه 2 پهنه در شهرستان اردکان به مرحله واگذاری رسیده است افزود: این پهنه‌ها با مشارکت مردم است که یکی از آن 300 و دیگری 100 واحدی است.

وی با اشاره به اینکه در بحث بندر خشک استان یزد باید در حوزه هلدینگ صادراتی ورود پیدا کند گفت: بندر خشک استان به شکلی از وظیفه خود دور شده و به انحراف رفته و به مانند شهرک‌های صنعتی زمینی را واگذار و به صورت مشارکتی عمل می‌کند، در حالی که باید به اقدامات واردات و صادرات توجه ویژه‌ای داشته باشد.

سجادی پور در پایان به مشکل در تنظیم بازار و عرضه مستقیم در استان اشاره کرد و گفت: شهرداری می‌تواند مرکز عرضه‌ای را آماده و در اختیار تشکل‌ها قرار دهد و بتوانیم عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برای مردم داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:18 اردیبهشت1398، کدخبر:2006972،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین