پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۷
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت: شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت باید موجب رونق، گره گشا موانع و پویایی اقتصاد باشد.

شعارسال: استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت: شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت باید موجب رونق، گره گشا موانع و پویایی اقتصاد باشد.

 اقبال عباسی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری دراتاق بازرگانی استان گفت: باید در این گونه جلسات، اعضا با دیدگاه کارشناسی و ارائه نظر راهبردی و عملیاتی خود، برنامه های قابل اجرا را به شورا ارائه کنند.

وی، پتانسیل ها و ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی و دامپروی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : در صورت انجام مطالعات کارشناسی شده و جذب سرمایه گذار، دولت نیز در این استان آمادگی همکاری لازم با بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و تولید ثروت را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، رفع مشکلات اشتغال و تولید در عرصه های مختلف استان با بودجه دولتی را غیر ممکن دانست و گفت: مشارکت بخش خصوصی و ترغیب دادن سرمایه گذاران در این زمینه یک امر ضروری است.

وی تصریح کرد : دولت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و تولید داخلی را در دستورکار خود قرار داده است.

عباسی افزود: شورای گفت و گو که براساس قانون برنامه پنجم توسعه شکل گرفته است و می تواند با ایجاد شفافیت ، امکان رقابت همه ذینفعان در معامله با دستگاه های اجرایی را فراهم و به رونق فضای کسب و کار کمک کند.

به گفته وی، تقویت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های این حوزه در بخش های مختلف، بدون شک رونق اقتصادی مورد توجه مقام معظم رهبری را در پی خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در مباحث اقتصادی و مدیریتی اگر به درستی عمل نشود، مشکلات در هم تنیده می شود و نباید این جلسات به درد و دل ختم شود بلکه باید مباحث مطرح شده در راستای آسیب شناسی مشکلات و مسائل باشد.

واگذاری فاز نخست ' مجتمع فناوران 2 ' شهرکرد به افراد دارای شرایط برحسب اولویت، انجام استعلام برای سرمایه گذاری بخش های مختلف از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط کمتر از 10 روز و انجام مطالعه و ارزیابی کارشناسی طرح های بخش خصوصی و دولت در کمیته قبل از مطرح کردن شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت از مصوبات جلسه بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:22 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:845081 www.borna.news،

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین