پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
استاندار چهارمحال و بختیاری در نشستی که روز دوشنبه با معاون وزیر علوم برگزار کرد، تکمیل دانشکده های فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن را پیگیری کرد و خواستار تسریع در تکمیل این طرح شد.
شعار سال: استاندار چهارمحال و بختیاری در نشستی که روز دوشنبه با معاون وزیر علوم برگزار کرد، تکمیل دانشکده های فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن را پیگیری کرد و خواستار تسریع در تکمیل این طرح شد.

 اقبال عباسی در نشست با دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه شهرکرد نیز حضور داشتند، رفع مشکلات تکمیل دانشکده بروجن را خواستار شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: هم اینک دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده منابع طبیعی بروجن دارای پیشرفت فیزیکی 80 درصدی است اما برای تکمیل این ساختمان به تمدید موافقت اصولی نیاز است.
اقبال عباسی تصریح کرد: با صدور مجوز قطعی دانشکده و تکمیل ساختمان تلاش می شود تا برای مهرماه امسال مجوز رشته و جذب دانشجو گرفته شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این دانشکده را از ردیف اعتبارات ملی دانست و گفت: با دریافت مجوز قطعی اعتبار موردنیاز به این طرح تخصیص می یابد.
موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده بروجن از سال 85 صادر شده است پس از آن در سال 90 عملیات اجرایی این طرح آغاز شد و از آنجا که موافقت اصولی این طرح در سال 94 به اتمام رسیده بود تداوم اجرای این طرح با مشکل مواجه شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24اردیبهشت1398،کدخبر:845955،www.borna.news


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین