پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
طاهر روشندل اربطانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال:طاهر روشندل اربطانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.
توجه جدی به نظام آموزش و پرورش رمز توسعه یافتگی جوامع است
 در این نشست با اعلام آمادگی در خصوص کمک به اجرای طرح جامع دانشگاه فرهنگیان در استان اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح  در قالب تفاهم نامه‌ای در اختیار مسئولان مربوطه قرار داده می‌شود و چنانچه در خصوص تأمین زیرساخت‌های لازم نیز مشکلی وجود داشته باشد در این خصوص هم کمک می‌شود.

اقبال عباسی ادامه داد: در خصوص ظرفیت سازی در دانشگاه فرهنگیان نیز آماده همکاری و کمک هستیم و در خصوص تعمیر، تجهیز و نوسازی مراکز آموزشی استان اعتبارات استانی لازم تخصیص می یابد.

وی تصریح کرد: با ایجاد این زیرساخت‌ها می‌توانیم دو برابر سهم موجود دانشجو جذب کنیم و این مهم نه تنها کمبود نیرو در استان را رفع می‌کند بلکه می‌تواند بعنوان یک حرکت توسعه‌ای الگویی برای سایر استان‌های کشور شود.

طاهر روشن دل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان روز چهارشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نسبت به تربیت معلمان حرفه‌ای در سال‌های گذشته غفلت شده و این بی توجهی ما را با مشکل جدی در سال‌های پیش رو مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: هم اینک ۸۲۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه فرهنگیان مشغول تدریس هستند و نسبت استاد به دانشجو یک به ۵۷ است در حالی که این رقم در برنامه ششم توسعه باید یک به ۲۶ باشد.

روشن دل تصریح کرد: بر همین اساس رفع بحران کمبود معلم از سال ۹۶ با جدیت در دست بررسی قرار گرفت و چنانچه در این خصوص همکاری و تعامل در استان‌ها صورت نگیرد بی شک مهار و رفع آن در آینده بسیار سخت‌تر می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، توجه جدی به نظام آموزش و پرورش را رمز توسعه یافتگی جوامع دانست و گفت: این در حالی است که تربیت حرفه‌ای معلم در هیچ کجای جهان به شکلی که در کشور ما وجود دارد، نیست و بی توجهی نسبت به آن بی شک ما را در تربیت نسل‌های جوان با مشکل مواجه می‌کند.

روشن دل، نقش این دانشگاه را در تربیت معلمان کارآمد بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان مؤثرترین دانشگاه کشور است چراکه محصول این دانشگاه در کشور مشغول خدمت می‌شود و به تربیت فرزندان این مرز و بوم می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال دانشگاه فرهنگیان از مظلومترین مراکز آموزشی کشور است چرا که به شدت با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه است.

روشن دل در ادامه با اشاره به طرح جامع دانشگاه فرهنگیان از راهکارهای پیش بینی شده برای رفع چالش‌های این دانشگاه، خاطرنشان کرد: هر استانی می‌تواند با تخصیص زمین از اراضی ملی واحدهای و پردیس دانشگاه فرهنگیان استان خود را در یک محل تجمیع کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:1تیر 1398،کد خبر:860780،www.borna.news
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
با اصلاح صحیح نظام آموزشی می تونیم واقعا توسعه رو به چشم خودمون ببینیم سیستم آموزشی کشور ما واقعا قدیمی و فوق العاده دارای نقص هستش که هرچه سریعتر باید اصلاح بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین