پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو از جمله رسالت های روابط عمومی ها است.

شعارسال: استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو از جمله رسالت های روابط عمومی ها است.

 سید علی آقازاده در این پیام نسخه ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت ادامه داده است: نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.

وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: بی شک در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان « رونق تولید » نامگذاری شده است، بستر سازی برای تحقق شعار سال، اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام و دولت با توجه به شرایط خاص تحمیلی بر کشور و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو رسالت مهم روابط عمومی هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی در این پیام خاطر نشان کرده است: امروز روابط عمومی ها با توزیع گسترده و شفاف اطلاعات، ارتقای انگیزه، افزایش مشارکت های عمومی، توسعه دسترسی به اطلاعات و آگاهی های عمومی، تقویت پاسخگویی و مدیریت افکار عمومی نقش مهم و سازنده ای در پیشبرد اهداف توسعه ای و آرامش اجتماعی یک جامعه دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:28 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:847271 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین