پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مسئول توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان از برگزاری کارگاه های آموزش هواشناسی کشاورزی برای کشاورزان استان در شهرستان های مختلف اصفهان خبرداد.


شعارسال : مسئول توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان از برگزاری کارگاه های آموزش هواشناسی کشاورزی برای کشاورزان استان در شهرستان های مختلف اصفهان خبرداد.

بابک اسدی اظهارکرد: توسعه و ترویج هواشناسی کشاورزان و تشریح کانال های ارتباطی هواشناسی با کاربران نهایی بمنظور تبادل اطلاعات و خدمات هواشناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است.

وی با اشاره به رویکرد جدید در طرح راهبردی سازمان هواشناسی کشور در راستای کاربردی نمودن خدمات و توجه ویژه به کاربر نهایی گفت: یکی از فعال ترین گروه های هواشناسی کاربردی در کشور گروه هدف بخش کشاورزی و تامین مواد غذایی می باشند.

مسئول توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: در این نگرش ضمن توجه به کاربرنهایی، سازمان هواشناسی به دنبال آن است که از ابتدای نیازسنجی تاانتهای به کارگیری داده ها و خدمات هواشناسی در فعالیت ها که منجر به افزایش تولید در بخش مواد غذایی می شود با کاربران نهایی تعامل و همکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه طرح سامانه توسعه هواشناسی کاربردی (تهک) کشاورزی پس از نظر خواهی از استان ها تدوین و برای اجرا مصوب شد، افزود: خدمات هواشناسی آماده ارائه و بهره برداری است و توسعه این طرح نیاز به بسترسازی و همکاری کلیه دستگاه ها و فرهنگ سازی دارد.

در این کارگاه آموزشی یک روزه 30 نفر از کشاورزان فریدونشهر شرکت داشتند و آموزش های هواشناسی کشاورزی را فراگرفتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت اصفهان امروز ، تاریخ انتشار چهارشنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 73606 : www.esfahanemrooz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین