پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
دكتر رسول زرگرپور گفت: تاكنون ۸۰۰ پرونده به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي ارسال شده است كه ۲۲۱ مورد از ۲۹۴ پرونده ي بررسي شده، نهايي گرديده است.

شعار سال، دكتر رسول زرگرپور در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي استان گفت: سفر وزير كشور بيشتر در خصوص آشنا كردن ايشان با مسائل اقتصادي استان صورت گرفت.
استاندار اصفهان با بيان اينكه در جلسه ي شوراي اداري با حضور وزير كشور تقريبا تمامي سخنرانان در خصوص مسائل اقتصادي صحبت كردند، گفت: گزارش
۱۰ صفحه اي در خصوص مسائل اقتصادي استان تهيه و علاوه بر بيان ظرفيت ها و مزيت ها ، مشكلات و موانع و از طرفي راهكارهاي حل مشكلات براي ايشان ارسال گرديد.
وي با اشاره به بحث هاي صورت گرفته در خصوص تورم، ركود، بعد رواني ركود و تورم و انتظارات مردم و فعالان اقتصادي و ... گفت: ارتباط تورم و ركود از نظر علمي و اجرايي كاملا روشن است و اكنون زمان اقدام فرا رسيده است.

زرگرپور نقطه نظرات عنوان شده در خصوص بسته ي اقتصادي دولت در اين جلسه را بسيارخوب ارزيابي كرد و گفت: اين نقطه نظرات به دولت منعكس خواهد شد زيرا اين نظرات كه توسط فعالان اقتصادي بيان شد ، داراي بعد كارشناسي و بسيار مفيد و موثر مي باشد.
گفتني است در اين جلسه موارد مربوط به
۵ واحد صنعتي بزرگ بررسي گرديد و راهكارهاي مناسبي در جهت رفع مشكلات آنها به تصويب رسيد.
شايان ذكر است تاكنون
۸۰۰ پرونده به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي ارسال شده است كه ۲۲۱ مورد از ۲۹۴ پرونده ي بررسي شده، نهايي گرديده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت استانداری اصفهان ، تاریخ انتشار 6 آبان 1394،کد مطلب- www.ostan-es.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین