پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران خباز استان مریوان گفت که درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان نیاز فوری به پزشک‌های متخصص و امکانات پزشکی دارد.

شعارسال: عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران خباز استان مریوان گفت که درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان نیاز فوری به پزشک‌های متخصص و امکانات پزشکی دارد.

»عبدالله بلواسی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به امکانات درمانی درمانگاه تامین اجتماعی مریوان، گفت: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان نیاز فوری به پزشک‌های متخصص و امکانات پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه در سالهای ۸۹ و ۹۰ با تلاش و پیگیری‌های انجمن صنفی کارگران خباز شهرستانهای مریوان و سروآباد و حتی ملاقات با معاونت وقت وزیر کار در خصوص حقوق بیمه‌شدگان مریوان و سروآباد و وضعیت اسفبار درمان آنها هشدار دادیم، گفت: قرار بر این شد که در شهرستان مریوان بیمارستان تامین اجتماعی دایر گردد اما بعد از چندسالی و با وجود افزایش چندین برابر بیمه‌شدگان اصلی در این دو شهرستان، بیمارستان به درمانگاه تبدیل شد.

وی افزود: حالا این درمانگاه بدون امکانات پزشکی و در حد یک خانه بهداشت روستایی فعالیت می‌کند. این در حالی است که دستمزد کارگران روز به روز کمتر و جیب خالی کارگران خالی‌تر از دیروز می‌شود. با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور درمان و افزایش حوادث محیط کار، و با وجود جاده مرگ (مریوان - سنتدج) که خود باعث حادثه برای آمبولانس‌های حامل بیماران به سنندج می‌شود، این درمانگاه نیاز فوری به پزشکان متخصص و امکانات پزشکی پیشرفته ازجمله سونوگوافی، رادیولوژی، سی تی اسکن و ام آر آی و غیره دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی شهرستان مریوان از جمله آقای فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال بیمه‌شدگان این دو شهرستان عمل کنند، گفت: آقای نماینده شما که در تهران تشریف دارید و امکانات برای درمان تهرانی‌ها را از نزدیک می‌بینید، مگر بیمه‌شدگان این دو شهرستان هم مثل تهرانی‌ها و دیگر شهرهای ایران حق بیمه پرداخت نمی‌کنند؟

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران خباز استان مریوان، افزود: پس بیشتر از هرکسی این وظیفه شماست که به این ناعدالتی و نابرابری‌ها اعتراض قانونی کنید. درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیاز فوری به اقدام و انجام وظیفه شما مسولان دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ :4 خرداد 1398 ، کدخبر: www.ilna.ir،766884

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین