پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تعلل در اجرای قانون تشکیل شورای معادن در استان یزدگفت: بیم آن می‌رود که این قانون نیز به سرنوشت قانون ارزش‌افزوده دچار شود.

شعارسال:محمدرضا تابش پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد پیرامون اجرایی شدن قانون تشکیل شورای معادن در استان یزد و اخذ یک درصد فروش معادن، با تأکید چندباره بر تسریع در اجرای کامل این قانون مهم و تحول زا در استان یزد گفت: برای اجرای این قانون، یک ظرفیت ۵ ساله پیش‌بینی‌شده است ولی باگذشت یک سال از تصویب قانون متأسفانه هنوز هیچ اقدام مؤثری در استان صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: تغییر در قانون ارزش‌افزوده با نظر اکثریت نمایندگان مجلس، امکان جلوگیری از آن را میسر نساخت و استان یزد را متضرر کرد ولی قانون شورای معادن می‌تواند ظرفیت بزرگی از نقدینگی و دریایی از اعتبار را برای استان به ارمغان بیاورد که متأسفانه بیم آن می‌رود که ادامه این تعلل، باعث شود این قانون نیز به سرنوشت قانون ارزش‌افزوده دچار شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه یک درصد فروش معادن باید برای جبران خسارت در حوزه‌های درمان، بهداشت، عمرانی و سایر حوزه‌ها در مناطق استقرار معادن هزینه شود، گفت: باید تیمی مشخص شود که معادن مشمول این قانون، خسارات وارده و نحوه هزینه کرد آن را در اسرع وقت، مشخص و نهایی کنند.

وی تأکید کرد: انتقال دفاتر مالی و حساب‌های شرکت‌های معدنی در استان، در کنار سایر ظرفیت‌های این قانون قطعاً تحولی بزرگ در استان یزد ایجاد خواهد کرد.

تابش همچنین پس از استماع نظرات مدیران استانی در خصوص برخی از مشکلات اجرایی طرح، پیشنهاد داد تا درخواست‌های استان را جمع‌بندی تا در جلسه با وزیر صنعت، مطالبات استان پیگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار11خرداد 98، کدخبر: 13980311000588، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
این عمل قطعا تحول بسیار بزرگی در استان ایجاد خواهد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین