پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
‌علی‌اصغر مؤمنیان مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با توجه به قدمت بالای بسیاری از مدارس اردستان، حدود ۷۰ درصد مدرسه‌ها فرسوده هستند.مؤمنیان با بیان اینکه کمک کردن اولیا به مدارس امری پسندیده است، گفت: اگر کمک‌های اولیا دانش آموزان نباشد برخی از مدارس توانایی پرداخت هزینه آب و برق و گاز مدرسه را ندارند.
شعار سال :‌مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با توجه به قدمت بالای بسیاری از مدارس اردستان، حدود ۷۰ درصد مدرسه‌ها فرسوده هستند.

‌علی‌اصغر مؤمنیان اظهار کرد: با توجه به قدمت بالای برخی از مدارس اردستان حدود ۷۰ درصد مدرسه‌ها فرسوده هستند. در حال حاضر مدرسه‌های ابن‌سینا، میرمحمد طاهر و جدلی در اولویت تخریب هستند، ولی امسال دو سهمیه تخریب به اردستان داده شده است.

وی افزود: مدرسه زینب بگم مهم‌ترین پروژه عمرانی آموزش و پرورش اردستان است که ساخت آن حدود ۵ سال پیش آغاز شده که برای تکمیل و بهره‌برداری از آن بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. قول‌هایی از مسئولان استان و شهرستان انجام شده و اگر اعتبارات محقق شود تا شش ماه دیگر این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان اضافه کرد: پروژه مدارس خیرساز خواجویی که کاملاً خیرساز است با پیگیری‌های صورت گرفته تا ابتدای مهرماه ۹۸ به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد. همچنین به دلیل وضعیت بد اقتصادی پروژه ورزشگاه امامزاده اسماعیل تعطیل است و فکر نمی‌کنیم قصدی برای شروع مجدد آن باشد.

مؤمنیان گفت: در حال حاضر بیش از ۴۲۰۰ نفر دانش‌آموز در ۶۳ مدرسه به تحصیل مشغول هستند و در سال تحصیلی آینده با استفاده از تمام امکانات هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود.

وی در خصوص گرفتن وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان، گفت: به جز هزینه کتاب و بیمه وجه دیگری دریافت نمی‌شود، اما با توجه به ناکافی بودن سرانه مدرسه‌ها والدین می‌توانند به طور داوطلبانه به مدرسه‌ها کمک کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان اضافه کرد: متأسفانه سرانه‌هایی که در گذشته برای مدارس اختصاص داده می‌شد بسیار ضعیف است. دیگر نمی‌شد از مدیر مدارس انتظار داشت مراسم مذهبی، ملی، اردویی و… را در مدرسه برگزار کنند.

مؤمنیان با بیان اینکه کمک کردن اولیا به مدارس امری پسندیده است، گفت: اگر کمک‌های اولیا دانش آموزان نباشد برخی از مدارس توانایی پرداخت هزینه آب و برق و گاز مدرسه را ندارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:13خرداد 1398،کدخبر:98031305804،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
باید به صورت یک پروژه تک تک استان ها و شهرستان هاشون مدارس باززرسی بشه مدارسی که قابل استفاده نیست و فرسوده است بازسازی ش انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین