پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: حجم مراجعات دستگاه قضایی در این استان بالا است درحالی که دادگستری استان با رقم قابل ملاحظه خالی بودن پست های سازمانی رایه خدمت دارد.
شعار سال:استاندار مرکزی گفت: حجم مراجعات دستگاه قضایی در این استان بالا است درحالی که دادگستری استان با رقم قابل ملاحظه خالی بودن پست های سازمانی رایه خدمت دارد.
حجم مراجعات دستگاه قضایی در استان بالا است / با همراهی مردم پشت تحریم‌ها شکسته شد
 سید علی آقازاده در آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اراک، افزود: پرونده‌های ورودی دادگستری استان بیش از ۲۶۲ هزار فقره است و مختومه شدن این حجم بالای کار نشان دهنده تلاش شبانه روزی بدنه قضایی استان است.

وی اظهار داشت: ۵۳ درصد از ظرفیت پذیرش قضات و ۴۲ درصد از پست سازمانی دادگستری استان مرکزی بلاتصدی مانده است.

استاندار مرکزی گفت: افزایش هزینه مراجعان به محاکم قضایی از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد تا فرهنگ ریش سفیدی برای مصالحه دعاوی گسترش یافته و ارجاع پرونده‌های کم ارزش به محاکم کمتر شود.

آقازاده افزود: هیات داوری در این خصوص تجربه موفقی داشته و می‌توان از آن به نحو مطلوبی در سایر بخش‌های دستگاه قضایی استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان گفت: اوج تحریم ها در سال گذشته اعمال شد و در سایه همراهی مردم اکنون پشت این تحریم‌ها شکسته شده است.

استاندار مرکزی افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌ها باعث شد تا بانک جهانی اعلام کند سال آینده عوارض ناشی از تحریم‌ها بر اقتصاد ایران برداشته می شود و رونق و رشد اقتصادی مثبت شکل می‌گیرد.

آقازاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: ظرفیت مقتدر و توانمند دفاعی ایران در روزهای گذشته باعث شده تا بسیاری از کشورها در مناسبات خود با ایران تجدید نظر کنند.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:1 تیر1398،کدخبر: 861109،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
بله مردم ایران ثابت کردن که هیچ ترسی ندارن که هیچ دیگه چیزی ام واسه از دست دادن نداره آقای ترامپ در حیرت ماندن که ما چجوری داریم زندگی میکنیم دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین