پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
حسین آذرتکین بیان کرد: پس از بررسی و تعاملی که بین پیمانکار و مالکان مجتمع‌های مسکونی در حال ساخت با شرکت آبفا صورت گرفت، مشکل مجتمع‌های مسکونی شهرک مدرس همدان ، حل شده و اکنون پروژه در حال انجام است.

شعارسال: مشکل مجتمع‌های مسکونی شهرک مدرس همدان كه يكی از سوژه‌های «فارس من» بود، حل شده و اکنون پروژه در حال انجام است.

«امان از کاغذبازی‌های شرکت آب و فاضلاب» یکی از سوژه‌هایی بود که در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس ثبت شد و خبرگزاری فارس نسبت به پیگیری این موضوع اقدام کرد.

چندی قبل برای پیگیری این موضوع علاوه بر مدیر امور آب شرکت آب و فاضلاب همدان با پیمانکار و شهروندان درگیر با موضوع نیز صحبت شد و خبر آن نیز درج شد.

اما اکنون پس از حدود یک ماه مجدد این موضوع را پیگیری کردیم که متوجه شدیم مشکل این مجتمع حل شده و پروژه در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مجوز اخذ شده و از یکم تیرماه در این زمینه شروع به کار کرده‌ایم.

حسین آذرتکین بیان کرد: پس از بررسی و تعاملی که بین پیمانکار و مالکان مجتمع‌های مسکونی در حال ساخت با شرکت آبفا صورت گرفت، این مسئله حل و فصل شد.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری همدان، تاریخ انتشار: 2 تیر 1398،کدخبر:13980402000206 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین