پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران محسوب می شود، همین موضوع سبب ترغیب مسافران از اقصی نقاط کشور برای سفر به یاسوج می شود، در همین ارتباط یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد وجود امکانات رفاهی برای بهره مندی مناسب از ظرفیت های طبیعی و گردشگری در شهر یاسوج است.

شعار سال: به همین مناسبت گفت و گویی با مسافران مختلف هموطن برای بیان مشکلات پارک های سطح شهر یاسوج صورت گرفت که در زیر آمده است:


یکی از مسافران که از هموطنان شیرازی بود گفت: در پارک معلم، کمبود فضا برای مسافران احساس می شود، و همچنین نور کافی در همه نقاط پارک وجود ندارد از طرفی سرویس بهداشتی موجود در پارک جوابگوی حجم جمعیت در این پارک نیست.


از دیگر مسافران بیان کرد: یکی از امکاناتی که باید در پارک معلم موجود باشد، وجود نماز خانه و توجه به روشنایی پارک بوده که مورد نظر قرار گیرد، از طرفی زباله ها باید به موقع جمع آوری شود تا محیط آلوده نشود.

از دیگر مسافران هموطن اهوازی بیان کرد: امنیت در پارک معلم خوب است اما، این پارک به امکانات بیشتر از جمله سوپرمارکت ها باید موجود بوده تا نیاز نباشد به شهر رفت، توجه به آب آشامیدنی، وجود سکوهایی که چمن تخریب نشود و در هزینه ها صرفه جویی شود، باید لحاظ و گام برداشته شود.


یکی از مسافران که از شهرستان گچساران بود و شهر یاسوج را برای تفریح انتخاب کرده بود بیان کرد: باید برنامه هایی ارتباطی که به روز باشد بهره گرفت مانند استفاده از برنامه گوگل مپ که اماکن تفریحی را بر روی نقشه نشان دهد تا دسترسی به آن مکان ها آسانتر باشد، از طرفی وجود و ارائه شماره تماسی برای راهنمایی مسافران جهت دسترسی آسان آنها به مناطق گردشگری در استان در دسترس باشد.

از دیگر شهروندان در خصوص مشکلات پارک الغدیر گفت: وسایل بازی در پارک الغدیر ساخته شده که باید با استاندارد های لازم تطابق داشته باشد، تا از هرگونه خطر جلوگیری شود، از طرفی لازم است در این پارک سوپرمارکت هایی وجود که باید از جنبه بهداشتی بر روی آنها نظارت شود.

یکی از هموطنان همدانی در خصوص مشکلات پارک الغدیر گفت: پارکینگ این پارک جوابگوی حجم زیاد مسافران نیست و همین موضوع سبب می شود مسافران به اجبار در محیط پارک و محل دوچرخه سواری و رفت آمد خانواده باشد که خود سبب ایجاد خطراتی در هنگام حرکت خودروها می شود.

وی بیان کرد: در این پارک نرده هایی که کودکانی که به حریم رودخانه نزدیک میشودند، وجود ندارد، از طرفی روشنایی یکسانی در همه نقاط پارک وجود ندارد.

از دیگر افرادی که در پارک الغدیرحضور داشت گفت: پارک الغدیر به نسبت امکاناتی دارد، اما باید کاملتر شود، وی با اشاره به ورودی های بدون منظر شهر یاسوج گفت: این ورودی ها جلوه مناسب ندارد و سبب رغبت و جلب مسافر نمی شود، یکی از این ورودی ها، ورودی یاسوج به شیراز است.








شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 8 تیر 98، کد مطلب: 132226:www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین