پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
سید «علی آقازاده» استاندار مرکزی گفت: روز گذشته نشستی با سهامداران و اعضای هیأت مدیره شرکت صنایع آذرآب در تهران برگزار شد که در این نشست پیگیری‌های لازم برای وصول مطالبات آذرآب از پالایشگاه اصفهان انجام و حقوق معوق اردیبهشت کارکنان این واحد تولیدی پرداخت شد.
شعار سال:حقوق معوق اردیبهشت ماه کارکنان آذرآب به حساب آنان واریز شد و پیگیری پرداخت مطالبات خردادماه نیز در دستور کار قرار دارد.
حقوق اردیبهشت ماه کارکنان آذرآب پرداخت شد
 استاندار مرکزی گفت: روز گذشته نشستی با سهامداران و اعضای هیأت مدیره شرکت صنایع آذرآب در تهران برگزار شد که در این نشست پیگیری‌های لازم برای وصول مطالبات آذرآب از پالایشگاه اصفهان انجام و حقوق معوق اردیبهشت کارکنان این واحد تولیدی پرداخت شد.

سید «علی آقازاده» اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تأمین منابع لازم برای پرداخت حقوق معوق خردادماه کارکنان آذرآب نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: شرکت صنایع آذرآب به دلایل مختلف از جمله سو مدیریت، کم کاری سهامدار اصلی و کم لطفی برخی واحدهای تولیدی داخلی در واگذاری سفارش‌های کاری شرایط مناسبی ندارد و مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال حل مشکلات این مجموعه است.

استاندار مرکزی ادامه داد: شرکت صنایع آذرآب ظرفیت تولید ۵۰ تا ۷۰ هزار تن انواع تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی و عمران شهری را دارد اما پیش بینی می‌شود تمام کار امسال این واحد تولیدی از ۱۰ هزار تن تجاوز نکند.

آقازاده گفت: بخش خصوصی هم به دلیل تأخیر در تحویل سفارشات سال‌های گذشته صنایع آذرآب در تحویل، اطمینان کافی برای واگذاری کارهای خود به این شرکت را ندارد که این مهم نیز مشکل بزرگی برای آذرآب محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: بانک کشاورزی با در اختیار داشتن بیش از یک سوم از سهام شرکت صنایع آذرآب سهامدار اصلی این واحد تولیدی محسوب می‌شود اما هنوز اقدام چشمگیری در راستای حل مشکلات این شرکت مشاهده نشده است و به همین دلیل فرآیند واگذاری سهام بانک کشاورزی به سهامداری با اهلیت صنعتی و برخورداری از نقدینگی کافی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار مرکزی افزود: تا زمانی که سهام بانک کشاورزی واگذار نشده، سهامدار باید به مسئولیت‌های حقوقی و قانونی خود عمل کند.

آقازاده اضافه کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان مرکزی از قبیل پالایشگاه و پتروشیمی شازند نیز می‌توانند با واگذاری کار و سفارش به شرکت صنایع آذرآب در حل مشکلات این واحد تولیدی نقش آفرینی کنند.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:18تیر1398،کدخبر:868292،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین