پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
هیئت وزیران در جلسه مرداد ماه سال 1390 طرحی را تصویب کرد که بر مبنای آن وزارت نفت موظف شد با ایجاد جایگاه‌های عرضه سوخت در مرزها و بازارچه‌های رسمی، نسبت به فروش فرآورده‌های نفتی به ساکنان روستاهای مرزی در شعاع 20 کیلومتری مرز و با قیمت تعادلی کمتر از قیمت فروش در این مناطق اقدام کند.براساس گفته‌های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه مزایده تخصیص سهمیه سوخت فروردین ماه مرزنشینان کرمانشاه پس از گذشت ۸ سال انجام شده است

شعارسال: براساس گفته‌های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه مزایده تخصیص سهمیه سوخت فروردین ماه مرزنشینان کرمانشاه پس از گذشت ۸ سال انجام شده است.

هیئت وزیران در جلسه مرداد ماه سال 1390 طرحی را تصویب کرد که بر مبنای آن وزارت نفت موظف شد با ایجاد جایگاه‌های عرضه سوخت در مرزها و بازارچه‌های رسمی، نسبت به فروش فرآورده‌های نفتی به ساکنان روستاهای مرزی در شعاع 20 کیلومتری مرز و با قیمت تعادلی کمتر از قیمت فروش در این مناطق اقدام کند.

کاهش پدیده قاچاق سوخت، ارتقای وضعیت معیشت ساکنان مناطق مرزی، ایجاد اشتغال و رونق و شکوفایی اقتصاد منطقه و ماندگار کردن مرزنشینان و پیشگیری از مهاجرت آن‌ها از جمله دلایل قرار دادن سهمیه سوخت صادراتی برای مرزنشینان است ولی اجرای این طرح در استان در هشت سال گذشته مسکوت مانده بود و مرزنشینان کرمانشاهی از آن بی‌بهره بودند.

خبرگزاری تسنیم در چند ماه گذشته برای اجرای این طرح با توجه به مشکلات اقتصادی ساکنان نوار مرزی پیگیری کرد که "غفلت 8 ساله از اجرای طرحی که مانع قاچاق سوخت و مهاجرت مرزنشینان است"، "سهمیه صادرات سوخت برای مرزنشینان استان کرمانشاه اجرایی نشد" و "تعیین قیمت 3600 تومانی هر لیتر سوخت برای مرزنشینان کرمانشاهی" از جمله گزارش‌های مرتبط با این موضوع است.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به انجام اقداماتی برای تخصیص سهمیه سوخت صادراتی مرزنشینان کرمانشاهی پس از چند سال گفت: مزایده سوم برای تخصیص سهمیه فروردین ماه انجام شده است.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تخصیص سهمیه سوخت صادراتی مرزنشینان بعد از گذشت چند سال از تصویب طرح و اجرا در سایر استان‌ها در استان کرمانشاه نیز در حال پیگیری و اجرا است.

وی عنوان کرد: با برگزاری مزایده سوم برای 20 میلیون لیتر سهمیه فروردین ماه، کارگزار انتخاب شد و براساس پرتکل شرکت نفت، استانداری و مقامات عضو کارگروه این اقدام در حال انجام است.

عزیزی با بیان اینکه در حال برگزاری مزایده بعدی هستیم و امید داریم این روند به همین ترتیب ادامه داشته باشد گفت: زمینه برای خانوارهای مشمول یعنی تعاونی‌های مرزنشین مستقر در شعاع 20 کیلومتری مرز فراهم شده که از سهمیه درآمدی که قانون برای آن‌ها پیش‌بینی کرده برخوردار شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تمام قوانین در این زمینه رعایت شده و به طور کامل شفاف است افزود: در زمینه قیمت سوخت مرزنشینان نیز کارگروه ملی سوخت اعلام می‌کند و ما نیز براساس مبلغی که پایه مزایده است اعلام می‌کنیم.


شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 24 تیرماه 1398، کدخبر:2054552 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
چه عجب البته که همینم الان نمیگن واضح کلی داستان واما و اگر و شرط و شروط داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین