پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس قنوات را منشأ اشتغال و ماندگاری روستائیان دانست و گفت: آبرسانی سیار روستایی بسیار مهم است و درحال حاضر ۴۵۰ روستا در خراسان جنوبی آب آشامیدنی ندارند و با تانکر آبرسانی می‌شوند.

شعارسال:حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدباقر عبادی پیش از ظهر امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خراسان جنوبی با محوریت اشتغالزایی اظهار داشت: بنیاد برکت منشأ برکات فراوانی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون اقدامات بسیاری در سطح کشور انجام داده است افزود: بنیاد برکت باید در سطح ملی و استانی عملکردها را بیان کند و در بحث اطلاع‌رسانی به مردم مقداری نجابت نشان می‌دهد در حالی که خدمات آن از بسیاری از دستگاه‌ها بیشتر

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد مردم را از نظام ناامید کند بیان کرد: در این راستا در جهت خنثی کردن اهداف دشمن باید عملکردها در رسانه‌ها بیان شود.

عبادی قنوات را منشأ اشتغال و ماندگاری روستائیان دانست و تصریح کرد: آبرسانی سیار روستایی بسیار مهم است و درحال حاضر 450 روستا در خراسان جنوبی آب آشامیدنی ندارند و با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این است که این موضوع را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند تا مشکل بی آبی مردم برطرف شود.

نهضت گلخانه پیشران توسعه استان خواهد بود

نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه نهضت گلخانه پیشران توسعه استان خواهد بود یادآور شد: مدیریت گلخانه باید واحد باشد که بتوان کار کرد.

محمدرضا امیرحسنخانی با اشاره به اینکه سطح سواد و قبولی کنکور در بشرویه و سرایان بالا است و رتبه‌های زیر 10 را داشته‌ایم که بسیار ارزشمند است بیان کرد: مدرسه تیزهوشان طبس نیز نیاز به بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه اشتغال مبحث مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد:شهرستان بشرویه چون قطب کشاورزی استان است اشتغال آن تایید شده است.

برخی از روستاهای مرزی استان از نعمت صدا و سیما محروم هستند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه یادآور شد: در بحث احیای قنوات از سطح کشور گلایه داریم.

نظر افضلی با بیان اینکه در بحث آبرسانی حدود 10 تا 15 روستا در جوار شاه‌کوه نهبندان تشنه هستند اظهار داشت: روستاهای مرزی بعد از 40 سال هنوز از نعمت صدا و سیما محروم هستند.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی را باید امنیتی ببینیم چراکه اگر مردم مهاجرت کنند مرز خالی می‌شود بنابراین به مسائل استان باید امنیتی نگریست آن هم با ثبیت جمعیت مردم در روستاها عملی می‌شود.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار8مرداد 98،کدخبر: 2065385،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
بابا مردم دارن از بی آبی نابود میشن چرا کسی کاری نمیکنه چرا مهم نست واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین