پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به فضای سازی شهری نیاز دارد فضایی که در آن بتوان احساس شاد بودن و نشاط کرد.

شعارسال: طبق بررسی برخی از روان شناسان فضای خانه و شهر بر روی رویحه افرادی که در آن زندگی می کنند بسیار تاثیرگذار است وقتی به عنوان میهمان وارد شهر و یا خانه فردی می شویم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که صاحب خانه فردی خوش سلیقه است یا نه، این خوش سلیقه بودن را می توان از چهره خانه تشخیص داد.

فضای شهر و خانه می تواند در پر انرژی بودن و نشاط یک فرد تاثیرگذار باشد هر چقدر که این فضا زشت و نا مناسب باشد به همان اندازه نشاط و انرزی نیز در آن از بین می رود و بر روی آستانه تحمل ما نیز تاثیرگذار است.

شهر یاسوج به فضایی زیبا نیاز دارد مردم شهر یاسوج که هر روز در این شهر رفت و آمد دارند می خواهند اندکی شاد باشند اما وقتی فضای شهری مناسب نباشد شاد بودن هم فراموش می شود.

هیچ زیبایی قابل توجهی در سطح شهر یاسوج وجود ندارد در برخی از شهرها آبسردکن هایی ایجاد شده که در کنار اینکه تسنگی مردم را برطرف می کند نمایی زیبا نیز به نمایش گذاشته اند اما آب سرد کن های شهر یاسوج هنوز همان آب سردکن های اهنی قدیمی است.


نبود صندلی در پیاده روهای شهر یاسوج نیز جای خود دارد و مردم روی پله های مغازه ها اندکی استراحت می کنند از همه اینها مهمتر استفاده از سطل های زباله زیبا در میادین شهر است که شهر یاسوج نیز از آن بی نصیب است سطل های زباله ای که در خیابان های شهر است در چند سطل بزرگ آهنی چرخ دار خلاصه شده است.

مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی شهر یاسوج به زیباسازی شهری نیاز دارد همه چیز این شهر به بازنگری نیاز دارد صندلی هایی که وجود ندارند آب سرد کن های تاریخی سطل های زباله غول پیکر را می توان با هزینه ها کم تامین کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 7مرداد1398 ، کدخبر: 134255: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین